| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 3 月 18 日 星期六 |
 | |
|
=﹏='*  |
星期六..
我今日冇返補習* 請左假*
唉.. 不過都要好早起身* -______-"
約左關關8:00老地方等* 我遲左10分鐘姐*
關關竟然話.. 等左兩個字喇* 我好攰呀*
我問關關:{家陣係吾係好難為你呀????}
之後搭529返學校* 8:57到左學校* 去601報告*
9:00之後開始* {我地去左洗手間化妝}
9:15先入到課室* =_________="
玩玩玩玩玩玩玩.. 最後我地全女班WIN左*
PS: 下午4:15先放* .. {佢}係學校門口等我*
之後飛的落去炮台山MTR搭去銅鑼灣行街* XD"
|
| 刊登時間︰2006-03-18 10:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|