|
|
2011 年 3 月 21 日 星期一  |
| TD |
分類: 未分類 |
講返琴日先;
我哋女丙攞咗第二
成績係好好
但係我哋仲可以好好
多得我
E到
我向所有女丙講返sorry先
好對唔住;
就連謝恉蘊都可以放棄佢嘅比賽嚟打學界
點解我仲可以咁自私去打雙打聯賽
最後牙sir話E個就係最好嘅答案
兩全其美
可能係吧!!
一直我都祈禱
係主暗中安排
主與我哋同在
多謝晒各位
而家我都好內疚
今日lunch time有個人問我哋做咩打得咁差
我嘅罪
我認晒
唔好誤會無辜嘅人
今日喇!!
上PE就出事
划艇果時坐唔隱飛車...
之後好想喊~~
係所有人俾我力量
令到我唔再驚!!
之後兩堂起醫療室
好痛..
痛到我隻腳震...
我好驚
今個星期日要打重點比賽..
過咗好內
隻腳ok牙!!
但係企起身勁痛
...
扮冇野
騙到miss!!
耶!
可以上堂咯^^
之後lunch
miss叫我唔好亂走..
但係我要打社乒
搞成咁,都唔洗打喇!!
唉..
行路俾D同學仔笑死
去咗hall睇人打波
自己又唔得打喎
我而家終於明白琴日D人嘅感受
見到場波明明可以贏
可惜係我自己...- - -
放學同條仔去M記..
可惜佢約咗人
陪唔到我
好彩有石班陪
其實E家好滿足
有一個咁錫我嘅人
嗯嗯!!
唔好諗多咗!
好開心喇!!
希望我嘅真心朋友為我起E到祈個禱~
希望我嘅腳快D好返晒
Thx!!
牙豬
|
| 發表時間:2011-03-21 08:14 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] |
2011 年 3 月 18 日 星期五  |
| TD |
分類: 未分類 |
唉..
對鞋唔夠一個月又爛咗喇!
換咗對同款yy嘅藍色鞋~~
今日好無聊
上堂遊雲~~
都唔知諗D咩~
之後就數學遊蹤
...
無聊~~
唔打喇
牙豬 |
| 發表時間:2011-03-18 10:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 56 | »
|