|
|
2011 年 2 月 27 日 星期日  |
| TD |
分類: 未分類 |
金日去睇男乙打比賽
次名出線囉..
好費哦..
我又認咗兩個表哥喇!!
好開心也^^
之後返到嚟屋企
牙哥整咗個提子蛋糕俾我
^^好味也
今晚仲要食全提子宴..
甜到死
不過我鍾意
牙媽琴日買咗太多提子喇!!
聽日係沙魚生日^^
pig
|
| 發表時間:2011-02-27 05:52 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] |
2011 年 2 月 26 日 星期六  |
| TD |
分類: 未分類 |
金日本來係我同鯊魚一齊食早餐嘅
點知可能佢太攰了
訓內咗 冇開到機
收唔到我嘅msg~
唔緊要喇!
之後我就返學校練波
見到佢..
反而我覺得我哋陌生咗..
不過都係嘅~
佢都係我回憶嘅歷史啦..
唉..
金日好攰牙!!
隻腳都忍唔住抽筋咯
好痛..
4點幾練完沒
打電話俾鯊魚
點知佢哋男排打輸咗..
唉..
我都好想打女排牙!!
不過隻手有D傷
加上我覺得我好費..
心真係好灰!
聽日女排喎..
不過我要睇牙哥打比賽
..
唉..
金日算正式搬去舊屋住
返到嚟屋企果時
見到牙媽and老豆
俾佢哋見到我同鯊魚傾電話.....
之後仲未Kiss就收線...
唉
對唔住牙
鯊魚~
返到嚟舊屋
真係唔同晒
好細間哦~~
唉..
為咗牙媽老豆
唔緊要喇!!
金日牙哥親手下廚^^
好期待*
牙豬 |
| 發表時間:2011-02-26 06:53 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 56 | »
|