|
|
2011 年 1 月 30 日 星期日  |
| 29號`又係生日!? |
分類: 未分類 |
+oDay
俾Miss楊吹到返學校練波囉
早上起身都8點幾
副CoND水干晒
副CoN又失蹤咗
顛晒-----
戴咗眼鏡即刻搭的出門
xxxxx
10點幾返到學校
冇戴到眼鏡打波囉XD
都睇到也喎!~
之後就同全部女仔打比賽
3分際
佢哋攞蛋做掌上壓
^^
之後同師兄打雙打
打到搭半喇!!!
約咗婷婷一齊食飯架...
遲到囉
婷婷都唔等我咯...
去死喇!
下次唔返學校練波喇!
Miss楊仲叫我星期二返嚟練波...
好鬼悶也!
之後練到4點就要去打比賽
去九龍公園囉
咁遠
6點3開打
我狂爆粗囉
D人超勁
仲報細組
我哋要帶住D細嘅打囉..
吹到-----
佢哋隊隊都咁勁
有一隊肥婆
我打中咗佢
佢勁唔順
叫人殺我囉
好彩我接咗
屌撚你牙
冇料就唔好報細組喇!
最後我哋輸咗
打完都10點喇!
唔想返屋企!
果陣時姑媽打電話俾我囉
問我打完未"
嚟我屋企食蛋糕喇!
之後我話:
下,邊個生日牙?
姑媽話:
係你牙!
我望下日曆
今日係農曆12月26囉!
都係我生日!!
好開心牙!
之後返火炭搵姑媽
^^
真係好開心牙!!
岩岩好11點56分囉
姑媽超勁囉
從新加坡返嚟囉
仲要自己做蛋糕俾我
好感動!!
之後就訓覺Zzzzz``
好累牙!!
PG
|
| 發表時間:2011-01-30 03:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] |
2011 年 1 月 29 日 星期六  |
| SU |
分類: 未分類 |
E幾日;
冇心機做也
琛話:要忘記過去(包括忘記TA)
我就做到少少喇!
仲有30%
我冇辦法刪除
我嘅腦實在有太多選擇嘅回憶
好彩
鍾意佢唔係太深
唔會感到痛楚!
E排唔知做咩
鍾意咗一個F.1
好彩~
佢大過我!!
不過..
太多人都知道E個秘密喇!
連羅蔚都知囉...
最後全部人都知道晒----
我係唔係太失敗呢!?
週會果陣
琛問佢鍾唔鍾意我
佢話唔鍾意喎----
週會直到放學
我都遮住塊面
冇面
其實我只有一DD Feel喇!
連子晴都問我係唔係鍾意佢
好難答~
最後我都講咗大話
唔鍾意佢----
放咗學
佢嚟搵我
仲問我係唔係鍾意佢
係個話就講囉!
無奈----
唉
算喇B--
PG |
| 發表時間:2011-01-29 07:58 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 56 | »
|