CanDy PiGGy 牙豬`
My L0v3 <3
cheeg_pig
暱稱: 牙豬`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
:)
GaG:)
My L0v3 ;$
練波;$
周杰倫 - 安靜
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 12 月 29 日  星期三   晴天


備戰 分類: 未分類
琴日收到信
我要代表北區打全港運動會單打喇!!
好開心
不過又要應付考試..
好驚會降級--
冇面..
要減壓..減壓----
唉`
仲有就係...
係時候打學界比賽喇!
同理
雙打聯賽
E家練波勁辛苦
練一個幾鐘先俾休息30秒..
超級無敌爆炸多比賽要打..
希望學界比賽會在1月份打喇!
仲係要1月22-23號打~
就係送俾我生日嘅最大禮物
海綿寶寶牙!
保佑下我
所有比賽都要攞到名次
我唔想再俾人睇死
我係得嘅----Yes,I Can!
今次全港運動會要打得精彩D
唔要求高.
雙打聯賽唔好攰街坊
最好入到八強
俾陳Sir開心下!
學界比賽團體要攞第一
我一定會打埋單打同雙打
唔知雙打同邊個拍!?
又要返學校練波..
一定唔係謝恉蘊!
我好憎佢
加上為咗贏洒
點會同佢拍
我諗我拍果個人一定好廢..
會唔會係楊汶泳同豬仔牙...
豬仔仲Ok D
楊汶泳就唔好喇.!
唔理噤多
一定要第一
我唔驚[王肇枝]
我要炒佢
鬼叫佢唔收我!
底死!!
考試...
我仲未溫..

屋企點溫到牙!
出去唔知邊到溫好
不過仲要打波.練波
冇時間牙!
唔溫喇~
死就死喇!
今日去體育場打波
見到徒弟仔..
肥肥★
同佢打波
佢有進步喎~
之前炒佢
E家俾佢攞14分!
肥肥最近都要打比賽...
加油牙---肥肥
豬師傅一直支持你!
唉...
壓力總覺得越嚟越大
爸爸返咗屋企
佢冇因牙哥D事打我囉!
(事情不可透露!)
對我嚴格咗
要我咩也都要贏..
好辛苦----辛苦
第一次叫人留個CM喇!
當幫我加油★!
THx
★失去的東西
再不想挽回
錯過了至愛
卻換成不被傷害的心
很可惜的當初
最善良的今夜
最終還是選擇了你
(海綿寶寶1:14)
★`留個CM
幫我加加油喇!
多謝洒各位!
THx ` THx
發表時間:2010-12-29 08:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


2010 年 12 月 28 日  星期二   晴天


TD 分類: 未分類
好攰..
終於返咗嚟
有冇掛住我牙!!
返咗嚟覺得超級暖!
只影到堂哥D相
冻到唔想自拍
唉...
買咗個袋..
冇買手信~~
囧.
好攰牙
訓喇`訓啦
拜~
牙豬
發表時間:2010-12-28 09:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]