CanDy PiGGy 牙豬`
My L0v3 <3
cheeg_pig
暱稱: 牙豬`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
:)
GaG:)
My L0v3 ;$
練波;$
周杰倫 - 安靜
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 12 月 31 日  星期五   晴天


TD 分類: 未分類
首先好多謝俾CM俾我嘅朋友~
多謝咁支持我!
金日我一樣5點幾起身
去跑步
之後太無聊
就又聽歌又跑步
聽嚟聽去都係[現實不重要]
唔係冇歌聽
係聽果首歌好感動牙...
俾到我好大動力^^
xx
之後就練波咯
練完波又食飯
食完飯去W.C.溫習
只有去果到我先溫到習...
之後又練波..
練到7點
返屋企
我諗都冇得出去倒數喇!
好想出去牙..
牙爸拉咗我出去做體能..
半條人命...
救命...
應該做到10點幾..
唉..
要學會接受現實----
聽日唔洗返體院!
耶...~
拜喇!
亻卑
亻固
ccCcc
mmMmm
力口
氵由
口朿刂
ThX
發表時間:2010-12-31 08:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]


2010 年 12 月 31 日  星期五   晴天


2010-12-31 分類: 未分類
琴日打100問
唔記得打日誌..
琴日5點起身跑步
之後打波
打到10點食飯
食完飯去體院練波
練完波之後
牙Sir留低我,天天,婷婷,雅婷同芯宜
同我哋講半粒鐘嘅也..
就話以後星期一,三,五去體院練波
嘩!!
升咗級!
勁開心又煩惱
唔知對我嚟講係米好事..
E家星期一,二,三,四,五,六都要去體院練波
冇時間溫習..
唉..
牙Sir又話遲D帶我哋代表香港出國打比賽
仲話會同我哋搵贊助商!
好忙牙..
係FD就留個CM
幫我加油~
Thx..
發表時間:2010-12-31 03:56 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]