|
|
2010 年 12 月 22 日 星期三  |
| At SE U |
分類: 未分類 |
金日又見到佢
一樣
拖住個女仔
我好想假裝見唔到佢
但係
佢金次見到我囉
我勁快行過
唔想見到佢嘅樣
聽到佢把声
行到好遠
我無LaLa回頭望下佢
佢已經消失咗喇
再到望唔到
我自己問自己
係米仲鍾意佢
點解自己唔俾自己挽返E段感情?..
其實心冇洒Feel
其實自己鍾意咗第二個
點解自己仲要令自己勾起之前嘅回憶
我自己害咗自己都唔知!
我要學識點樣忘記!
自己之前點解要自己飲噤多''水
荒廢咗自己
佢唔值得我噤做
要醒喇`牙豬
搵錯咗人牙!
自己係鍾意人哋
唔係鍾意佢牙!
我鍾意嘅果個人
希望佢唔好當我細佬女
何況我係飲多咗先講鍾意你
冇人知叭!!
By Cc
|
| 發表時間:2010-12-22 03:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 12 月 21 日 星期二  |
| At CzC |
分類: 未分類 |
聖誕聯歡牙`
金蕉早見到小學黃SIR
佢話我靚女咗囉...
之後就等埋傻清一齊返喇!
聖誕果時
楊SIR話我哋邊個着得最靚
我哋個個都話係李月明
哈哈
之後唔知邊個又話我同牙琛囉..
無奈- -
我哋分社玩遊戲
玩坐波波果時勁好笑
到我玩果時勁驚囉...
唔敢坐
最後我哋綠社輸鬼咗..
我哋要等人哋攞也食先
之後我哋播歌
我哋播SHOW嘅愛的主場秀
羅蔚跳舞囉..
之後楊SIR發火囉
話只可以聽詩歌
pizza 11點幾送到嚟
楊SIR話我哋綠社最後先攞
到咗最後得返個吉..
冇得食
明明夠分架
人哋攞多咗囉
楊SIR又話:
E D就係我哋輸嘅後果
咩料牙!
死肥仔!
放咗學
仲諗住有人陪我食飯..
人影都唔見
之後傻清勁好人
陪我..
去FD屋企玩!
玩到4點
先去體院
遲到囉..
之後人哋打比賽
Miss安排我同家朗練波囉
勁正
第一次囉!
超辛苦
之後搭巴士見到小學同學!
返到屋企
...
By Cc` |
| 發表時間:2010-12-22 01:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 56 | »
|