|
|
2010 年 12 月 14 日 星期二  |
| #14 |
分類: 未分類 |
金日無無聊聊又返完學
放學之後勁趕去火炭練波
金日Miss同啊Sir出咗新加坡帶隊打比賽
勁正
點知有個啊Sir帶我哋練波..
全程都係打比賽囉
之後就做體能
我哋都諗住係玩遊戲
點知要跑步...
出去標準嘅運動場跑步囉
400x18個圈
跑到嘔泡
之後就返咗嚟屋企喇!
見到成堆禮物
真係勁掛住你哋牙
可惜見唔到你哋
勁失望囉
金年過咩聖誕好呢?
又係白色聖誕?
好期待牙!!
希望肥人(Vivian)會返嚟陪我過喇!
細家姐日日拉我陪佢行街食飯
好累牙!
人哋都話我瘦咗...
大家姐熱戀緊牙
好耶!
唔洗纏住我做衰也!
D FD 叫我信主
好難答佢哋
講真
我好想信囉
不過就係冇時間同唔識點搵教會
E家入咗聖道都好
冇做衰也兩個月喇!!!
By Cc`
|
| 發表時間:2010-12-14 09:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 12 月 13 日 星期一  |
| #13 |
分類: 未分類 |
金日
要6點半返到學校
我遲咗少少..
老師都冇怪我
我哋班金日只有AL 同李月明冇返
我諗AL病咗叭..
之後我哋唔洗上週會就出咗去比賽
勁正
我哋第八隊出賽
之後我見到小學同學高Wing(蘇芷穎)囉!
同佢狂Say Hi 佢都見唔到
之後就都我哋比賽喇
勁唔開心囉
攞唔到獎
得80分..
可能少咗李月明唔夠恐怖!
唉..
返到嚟
又勁無聊上堂
音樂堂聽日落禮堂練班歌
^o^
又放學喇
仲諗住聽音樂會
唉..
冇人陪..唔去!
之後同牙琛去M食雪糕!
六點就返到嚟屋企喇!!
之後俾媽咪發現我副con囉..
唉..
失敗!
愈嚟愈接近26號喇
我嘅農曆生日牙!!
小杯 莉 牙妍 牙芯
都送定洒D海綿寶寶公仔俾我
好開心牙!!
希望金年唔好好似上年一樣
冇人約出街喇!
期待會係邊個人呢!^^
By Cc`
|
| 發表時間:2010-12-13 07:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 56 | »
|