|
|
2010 年 11 月 22 日 星期一  |
| Cc |
分類: 未分類 |
今日吃完飯
我哋圍住高佬
諗住同佢落去買也飲
點知佢唔落..
傷心..
之後同GL落咗去
點知嚟緊買也飲果時
GL講勁多人望住我..
之後我即刻飲完也就上返去喇
好唔容易牙
噤鬼死紅...
|
| 發表時間:2010-11-28 04:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 11 月 20 日 星期六  |
| 死7婆 |
分類: 未分類 |

上網搵相
見到E張相
好好笑囉
用紅色圈住嘅果個人
叫梁沛鏇
見到幫我打佢
張相見到佢隻眼望住我哋
我同嵐姐企側邊
仲有
佢哋囉住我隻杯影相囉!!
排球隊囉羽毛球杯影相!搞GAG!!
何況佢係入唔到區隊嘅垃圾
成日偷人也!!
仲話自己好有錢
佢老母一睇就知大陸里喇
化濃妝出街
冇太陽戴黑超
扮洒也
嵐姐話
佢E家溝人條仔
好心佢啦
死八婆
知自己單眼皮就去整容喇!
正鳳眼~
|
| 發表時間:2010-11-21 08:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|