|
|
2010 年 12 月 4 日 星期六  |
| 心仔. |
分類: 未分類 |
今日或以後都唔去學校練波喇
牙哥話勁掛住我
我諗我都係
勁掛住佢
掛到想死~!
聽日要打決賽喇!
一定要贏嗎?
希望叭..
聽日天水圍天瑞體育館打9點
希望你哋都可以捧我場喇!
加油!
|
| 發表時間:2010-12-04 09:18 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 12 月 3 日 星期五  |
| 冇口齒 |
分類: 未分類 |
今日牙哥話lunch time見
點知我見唔到佢囉
直到我去參觀博物館
坐巴士果時
見到我
好似勁冇面囉
不過.
牙哥冇口齒囉
對我冷淡洒喇!
其實
又好似勁唔好意思~
|
| 發表時間:2010-12-04 09:13 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|