|
|
2010 年 12 月 21 日 星期二  |
| At IV O |
分類: 未分類 |
成日冇訓
飲咗十幾支''水
成身勁臭
沖咗4次涼先冇味
頭好痛牙
勁多人打電話俾我
勁煩
唔想俾佢哋見到我E家個樣囉
之後換衫返學
我好攰牙
唔想返..
仲約咗傻清一齊返
唉..
好雲牙
...
c
|
| 發表時間:2010-12-21 07:28 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 12 月 20 日 星期一  |
| At Zy |
分類: 未分類 |
金日音樂週
早上勁唔舒服囉
好頭痛
琴日飲多咗叭...
金日一開始唱詩歌
首首都唔識唱
之後陳傳導講勁多廢話
又叫我哋未信主果D人要快D信主
好似要逼我哋
信海綿寶寶都唔信耶穌喇!
之後練陣班歌就食飯
2點幾就比賽喇!
我哋班第八隊
好緊張牙!
最後我哋班都囉唔到獎
唔知關唔關我事呢?..
唱歌果時我有D雲
唉..
算喇
校長話我哋有80%以上嘅人參加驗毒計劃
聽日校長請食pizza同家鄉雞獎我哋
同埋有隻狗仔公仔獎牙!
好期待聽日聯歡牙!
不過放咗學
傻清唔陪我食飯喇!
又係自己一個食
好無聊牙!!
By Cc` |
| 發表時間:2010-12-20 08:46 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 56 | »
|