|
|
2010 年 12 月 18 日 星期六  |
| At MNE 8 |
分類: 未分類 |
誰曾應許
聖誕陪着我;
E家D人都唔理我喇!
點解呢?
唔再陪我
石我
關心我!!
牙!!!
勁無聊嘅冬天
一D溫暖都冇
唉
最終嘅失望
卻換不到我對你嘅期望*
或
我真嘅好攰
做返朋友仲好D呢!?
米修
真的愛U
By Cc`
|
| 發表時間:2010-12-18 10:26 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 12 月 17 日 星期五  |
| At Mind 2N5 |
分類: 未分類 |
金日勁開心牙!
返學果時見到牙哥
傻下傻下
同佢狂講
係米要排球師姐都唔要我喇!
聖誕陪排球師姐都唔陪我牙!
我係米好煩呢^^
之後就上堂
直到週會果時
我哋同C班放飛機
我哋上5樓果時
有個4E班嘅男仔指住我
話我就係Mc個細妹
之後我反住個面
扮聽唔到
好似我係Mc個細妹好失禮!
冇面!
之後我哋上咗去摺飛機
我叫羅蔚幫我摺
我唔識摺牙!
佢勁好人!!
摺咗兩架 [MC戰機]
超勁!
不過我哋組係班上最廢...
勁低分
...失敗
放學
邊到都冇去
返到屋企勁暖!!
到E家都冇人陪我過聖誕牙!
好失敗- -...
大細家姐有仔陪...
我...
算喇!
牙!!!
By
Cc |
| 發表時間:2010-12-17 07:57 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 56 | »
|