|
|
2010 年 12 月 12 日 星期日  |
| #12` |
分類: 未分類 |
金日一大早就去上水選拔
我報咗單N雙
我仲諗住同年年報埋混雙
可惜唔敢唔佢
9點幾開打單打
一場果個超廢
炒佢21比0
之後勁快就決賽
同個F.5嘅人打
不過第一場攞15
第二場攞18
輸得好睇^^
攞第二
之後自己出咗出食飯
勁寂寞
又係自己一個..
之後去睇衫
見咗件Victor
勁型
先幾百蚊
唉..
買啦!!
點知冇中碼!
唉..
着大碼一樣喇
1點幾就開打雙打
同鄧雅文拍
好彩攞返個第一
之後就可以代表北區打全港運動會
耶!
唉..
最慘嘅係
要二選一
只可代表一樣
單打定雙打
最後我都選擇咗單打
或許係海綿寶寶嘅注定^^
加油喇 豬姐`C妹!
聽日仲有英詩
撐牙!!
|
| 發表時間:2010-12-12 07:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 12 月 11 日 星期六  |
| 大哥哥` |
分類: 未分類 |
牙!!
我對牙哥真係只有陣大哥哥Feel
冇也架
你哋唔好諗多咗!
E家都唔掛住牙哥喇
佢又話掛住到我死
我唔信囉
或者佢有女仔陪
唔洗我掛
佢都好少同我講也喇
係我太煩掛!
定係佢成日都噤先
做返個啞人喇
唔好多講也
唔再煩人喇!
成日都打断線
又要自己穿拍
手好痛牙
不過食D糖
甜D
忘記D痛喇!
我又換咗塊拍喇
[李靈]嘅S2
好好打牙 |
| 發表時間:2010-12-11 07:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 56 | »
|