|
|
2010 年 12 月 25 日 星期六  |
| TD |
分類: 未分類 |
金日聖誕節喇
豬大家;生蛋快樂!
琴日牙哥變性
突然間對我超級好!
6點幾同牙媽行完街之後
食完飯又拉我出去!
去尖沙咀!!
然後去廣東道
玩到3點幾..
行唔郁喇!
5點先返到屋企...
後日就農曆生日
訂蛋糕喇..........
好幸福~~
MC快樂
心想事成
只要笑一笑 沒有事情過不了!
牙豬. `
|
| 發表時間:2010-12-25 08:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 12 月 24 日 星期五  |
| TD |
分類: 未分類 |
金日24號喇
過多一個月就係我生日!!
反正都係噤
一樣無聊...
金日平安夜
仲諗住去工展會
點知陪咗牙媽去上水
陪陪下牙媽失蹤咗..
之後我狂搵佢
終於俾我搵返咗...
之後去睇鞋
諗住買walker shop
牙媽話遲D先
牙媽去買也食
我就去睇眼霜
見到herbon果盒也都唔錯
打埋折自200幾
便牙
之後就買咗!!
好正牙
牙爸去咗惠洲教波
就可以亂洗錢!
牙媽話我哋好似下星期二返加拿大
唔係星期四
點算牙
好唔捨得走牙!!
到時候去雪山玩牙
影好多相
仲見到靚仔堂哥!!
聽日就聖誕喇!
約咗傻清去大埔玩
都唔知佢得唔得閑
仲諗住問下人
有邊個得閑陪我
點知冇人應
問MC牙哥
又驚佢陪排球師姐
唔得閑理我
我左到人哋
我都唔好意思喇!!
搭住巴士
睇到聯和虛果間教堂好靚
好想入去牙
信耶穌~~
牙媽都支持我信耶穌囉
過唔到自己果關..
聽D詩歌好好聽牙
神所要的祭
就是憂傷的靈
神啊
憂傷痛悔的心
你必不輕看
(詩51:17)
耶穌多謝你
為我哋做噤多也
希望你可以令我變得好D
我唔想行錯路
求你幫我戒!
邊個想陪我過聖誕就打俾我喇
|
| 發表時間:2010-12-24 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 56 | »
|