|
|
2010 年 12 月 22 日 星期三  |
| 山咀 |
分類: 未分類 |
金日11點幾返山咀囉
自己一個
唔記得約FD
山咀都放咗假喇!
睇人打排球
我都算廢喇!
佢哋仲廢過我囉..
之後聽人哋話
李家欣在救恩做咗排球隊長囉!
鬼信!
之後搵校長
見到校長教數學
勁好笑!
E家發現小學D數真係好簡單!
之後搵我哋班主任
梁SIR!
佢仲係噤靚仔
不過白頭髮多咗!
佢教人跳舞!
勁ON居...
END
|
| 發表時間:2010-12-23 10:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 12 月 22 日 星期三  |
| At SaAa |
分類: 未分類 |
成個下午勁無奈!
同張啟倫傾也
佢又唔理我囉!
之後我發嬲
將佢MSN同QOOZA刪咗
哈哈
去死喇!
哼..
之後班FD約我出街
我好驚牙!
我驚再做衰也
點知真係..
湯圓 華仔叫我食
仲話唔食唔係FD
對唔住牙
我食咗
唔好怪我
我諗我戒唔到
好對唔住!!
之後湯圓無LaLa話鍾意我囉
得唔得同佢一齊
下咗一跳
随便喇
心情唔好!
By 牙豬 |
| 發表時間:2010-12-22 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 56 | »
|