|
|
2010 年 12 月 26 日 星期日  |
| 雪山之旅 |
分類: 未分類 |
今日去加拿大咗
勁開心
不過食唔到蛋糕...
嬸嬸接機~
去到佢屋企勁靚...
^^
之後去咗雪山!
超冻.. 
之後食飯..
上網
(加拿大D網絡超勁!
qooza同MSN都上到)
訓覺
★`我仲影咗勁好相
去我嘅相簿喇!
牙媽好似話聽日返..
好掛住火星!
地球真係會缺氧!
牙豬
|
| 發表時間:2010-12-26 08:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 12 月 25 日 星期六  |
| TD |
分類: 未分類 |
金日9點鐘出門
去到大埔10點幾
搵傻清
我哋去睇染髮濟..
之後睇埋化妝品
同埋拉髮夾!
之後去M記買也食
再去埋文具鋪
之後就去傻清屋企~
去佢屋企食也
然後上FB~
到咗12點半就走去火炭~
練波
部電話冇電同冇錢
勁黑仔..
去到體院
打雙打比賽
陳SIR話頭兩名請飲也~
我同散仔拍
打第一囉
勁正~有也飲
之後返咗嚟屋企..
其實聖誕有人陪都幾好
不過無聊咗D
牙媽又話聽日就去加拿大喇
都唔知係真係假
噤快..
玩一兩日就返囉
唉..
期待ing~
唉..
幾時打校際比賽牙
好想打比賽牙
唔好我生日先打~
好想見到佢牙
好想同佢鬥嘴牙
都唔知佢係米讀大埔
連佢嘅名都唔知...
失敗~
仲諗住打返個第一!
到時間聖道就變成勁道~
男仔今年要加油喇
MonkeY哥哥~肥仔哥哥~MC牙哥~大粒痣哥哥~莫Xx哥哥
唔好輸俾我哋女仔喎~
牙豬`
|
| 發表時間:2010-12-25 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 56 | »
|