CanDy PiGGy 牙豬`
My L0v3 <3
cheeg_pig
暱稱: 牙豬`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
:)
GaG:)
My L0v3 ;$
練波;$
周杰倫 - 安靜
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 12 月 26 日  星期日   晴天


雪山之旅 分類: 未分類

今日去加拿大咗

勁開心

不過食唔到蛋糕...

嬸嬸接機~

去到佢屋企勁靚...

^^

之後去咗雪山!

超冻..

之後食飯..

上網

(加拿大D網絡超勁!

qooza同MSN都上到)

訓覺

★`我仲影咗勁好相

     去我嘅相簿喇!

牙媽好似話聽日返..

好掛住火星!

地球真係會缺氧!

                                    牙豬

發表時間:2010-12-26 08:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]


2010 年 12 月 25 日  星期六   晴天


TD 分類: 未分類

金日9點鐘出門

去到大埔10點幾

搵傻清

我哋去睇染髮濟..

之後睇埋化妝品

同埋拉髮夾!

之後去M記買也食

再去埋文具鋪

之後就去傻清屋企~

去佢屋企食也

然後上FB~

到咗12點半就走去火炭~

練波

部電話冇電同冇錢

勁黑仔..

去到體院

打雙打比賽

陳SIR話頭兩名請飲也~

我同散仔拍

打第一囉

勁正~有也飲

之後返咗嚟屋企..

其實聖誕有人陪都幾好

不過無聊咗D

牙媽又話聽日就去加拿大喇

都唔知係真係假

噤快..

玩一兩日就返囉

唉..

期待ing~

唉..

幾時打校際比賽牙

好想打比賽牙

唔好我生日先打~

好想見到佢牙

好想同佢鬥嘴牙

都唔知佢係米讀大埔

連佢嘅名都唔知...

失敗~

仲諗住打返個第一!

到時間聖道就變成勁道~

男仔今年要加油喇

MonkeY哥哥~肥仔哥哥~MC牙哥~大粒痣哥哥~莫Xx哥哥

唔好輸俾我哋女仔喎~

                 牙豬`

 

發表時間:2010-12-25 08:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]