|
|
2010 年 11 月 20 日 星期六  |
| 離開 |
分類: 未分類 |
今日起床無端端發燒
之後好返我就去學校打波喇
唉..
又係同D男仔練波..
之後同Monkey打比賽
點打佢都係輸
算吧啦!!
10點半
女仔执波做體能
执波嘅時候見Monkey同GiGi 鬥嘴
搞到我唔敢去果邊执波
之後我又同Monkey
打雙打
我哋對啊sir同Miss
話贏咗請食飯喎!!
唉..
都係冇得打
都係我哋輸咗牙!!
之後我又返體院練波
練到四點幾
返到屋企六點幾
又好鬼悶
哥哥無端端上嚟話婆婆走咗喇!
我未做定心理準備
點解牙!
我見唔到佢最後一面
我都冇喊過
之後call洒D FD出嚟飲悶酒!!
好唔想返屋企牙!!
點解牙!!
D人一個個靜靜離開我
我都唔知
D苦卻要我承受住
冇人可以幫到我
我好痛牙
我好想放棄
但我做唔到
我真係好累好累
第一次 - 累..
|
| 發表時間:2010-11-21 07:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 11 月 19 日 星期五  |
| 海綿BoBo |
分類: 未分類 |
今日放學同班長行街
六點幾先返到屋企
之後我自己又出咗嚟
我又去睇海綿寶寶
真係好得意牙!
真係好想買
但我堅持絕對唔買
驚又諗返起果個人
之後去食飯
唉..
我都有胃口食喇!
返咗嚟屋企
見到一個大郵包
係寄俾我架!
原來係佢寄嚟
係隻超大嘅海綿寶寶公仔牙!
好驚喜嘅聖誕禮物牙..
好感動牙!!
|
| 發表時間:2010-11-21 08:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|