|
|
2010 年 11 月 28 日 星期日  |
| 海綿cc |
分類: 未分類 |
琴日自己買咗副con
補返數
載眼鏡好樣衰同辛苦
又買咗個海綿寶寶盒
第二次買海綿寶寶喇
心好興奮又沈重...
又買con水
勁大支又便!!
諗住唔貪靚喇
以後都載con盒出街
費事又整唔見副con喇!
其實我已經唔記得佢喇!!
#cc
|
| 發表時間:2010-11-28 03:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2010 年 11 月 28 日 星期日  |
| 自私鬼 |
分類: 未分類 |
今日打11點半
我10點就到球場喇
唉...
一直等到11點
佢都唔嚟!
...
到咗11點半喇!
我哋淘汰咗喇!
佢開心喇
自己就去打大埔公開賽
自私自利
反正贏到又點
一樣俾Miss楊鬧!
拖埋我落水
算喇
當我識錯佢
唔想同佢玩喇
以後唔同佢拍喇...
唔爆粗喇
I'm 好學生★
#cc
|
| 發表時間:2010-11-28 03:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|