|
|
2011 年 1 月 20 日 星期四  |
| TD |
分類: 未分類 |
今日本來就唔舒服
琴日抽血做身體檢查
三支針筒嘅血..
勁痛..
我161.7cm
52公斤
人哋話我瘦..
要見營養師
我隻腳勁粗囉
我之前仲55公斤嘅~~
返學果陣見到MC
諗住佢冇FD陪
同佢講也
點知佢唔理我囉
之後傻清話24號知唔知係我生日
我即刻扯住佢隻手
咩都冇講
反正佢都唔知!!
之後佢行得勁快
唔理我囉!
去死喇!
下次實唔理你
點叫我都唔應!!
早讀堂冇帶書
俾楊Sir捉到
又話要到圖書館借書
唉..
一次圖書館都未去過..
第一個小息
先交咗羽毛球同田徑通告
再去圖書館~~
上到去
好彩有傻清陪住我
我連借書都唔識
好彩得佢幫我囉
唔係就俾人笑爆..
第二小息
上4樓搵KM
去卑人
勁正!!
xxxxxxxxx
食飯..
楊Sir提起去Camp
4月份
媽咪都俾我去
我舉咗手囉---
食完去洗手間
見到Fish 1E果班個個戴洒口罩
之後先知佢哋發燒
不過我今日咳囉
Fish話我有燒
之後我落咗去探熱
點知係37.5度囉
打電話俾老豆立刻嚟接我
等到放咗學佢先嚟到
見到校長
同佢講咗一大輪也先走
唉..
同Miss黃請假唔去練波
又冇得食飯..
體院D飯超正~~
又冇得見黑妹(葉佩廷)---
同佢成日Said Hi
駁FD!!
超級雲
之後老豆又話要去大埔
叫我去上水搵媽咪..
去到上水等成半粒鐘佢先嚟到
腳軟~~~
書包仲要勁重
佢都唔理..
去買藥..
唔識吞..
之後返咗嚟屋企
仲係發緊燒
我唔想返學
之後仲話好好喇~冇事啦!
聽日要跳繩..
我仲要跳單人繩
其實我好想跳..
但係
好累牙~~xx
前幾日
Fish俾豬精屈食煙
勁唔低
之前仲諗住一齊食
唔洗俾錢
但
E家冇囉!
之後人哋問我係咪有食
之後我問邊個話俾你聽
佢唔講囉
爆洒
諗住做乖乖囡
掃興~~
不過
我立志
唔再食喇!!
唔該果D人都唔好再講我喇!
後果自負~!
唉..
D頭髮拉咗又曲返
好煩牙.......
22號要返學校練波
我都唔想返
或者會遲D返
睇心情喇!
同佢哋打波好悶
好似當我怪人咁睇...
不過果日都要去體院練波
約咗人11點9食飯
...
好趕囉
去死喇!!
23號去香港大球場玩~~
雖然好無聊
我想識下耶穌----
24,25,28跑學界田徑
生日嚟跑步0..0
希望攞到好成績----
新年完咗就打比賽
大家加油喇!
聖道•就係強
^^牙豬
|
| 發表時間:2011-01-20 07:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] |
2011 年 1 月 16 日 星期日  |
| 肥徒弟 |
分類: 未分類 |
金日係徒弟仔打比賽
我7點鍾就身
着得靚D去睇佢比賽
雖然琴日打波打得好硬
冇咩點訓
唉..
搵D遮瑕膏遮住洒~~
去M記買早餐
飲咗3杯奶茶
夠醒神喇!!
之後去睇佢比賽
第一場就輸咗...
丟時輸囉
2比1
唔緊要喇!
仲有第二場~~
打得都唔好
完全唔得
唔知係唔係我眼角太高
佢根本就完全唔係E個水平..
我好內都冇理過佢
係我錯!
....
之後同徒弟仔食飯..
返到嚟屋企..
無聊死啦!!!!~
牙豬 |
| 發表時間:2011-01-16 08:47 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 56 | »
|