|
|
|
2007 年 8 月 23 日 星期四 

|
|
原來我做錯了

|
今日既第2篇日記..岩岩發生既事
我唔知開心好定唔開心好
岩岩比Ar媽鬧完黎
佢講左句話之後我就忍唔住喊左出黎''
佢話:如果你要學壞你汁ma D野走..當我冇生過你依個囡
聽左依句話之後就喊左出黎
過左陣..我喊得好西利
Ar媽就話;;如果我唔錫你就唔會鬧你,,我只係唔想你學壞,,乖啦,,唔好再喊..
果時覺得自己好似做錯左''
個心好唔舒服
可能我真係做錯左啦'''
我真係唔知開心好定唔開心好...依加仲喊緊..
想唔喊但諗返起就喊
唉...我要冷靜D
Ar媽出街前講左句野::唔好再喊啦,,我唔鐘意見到個囡成日喊..唔好亂諗野
聽左之後,,個心好唔舒服,,
好想講句對唔住..但講唔出口
我諗我真係做錯了!
|
|
刊登時間:2007-08-23 03:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 8 月 23 日 星期四 

|
|
粗口日記..

|
屌娜星!你地係未白撚痴嫁!
神早流流係到轉野
冇撚病ar!你唔撚洗訓我要訓Ar!
想訓教都唔撚比!幾日冇訓過Ar!
轉轉轉轉去轉你老母啦!
嘈9住晒!嘈嘈嘈!
食撚屎啦!!
0n撚9既!!
好撚火囉!!成班0n9仔黎\3333/
|
|
刊登時間:2007-08-23 09:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 8 月 22 日 星期三 

|
|
我就黎喊/___\

|
我就黎喊出黎啦/___\
我比勁舞激死啦\333/
up 20 lv 2次都差1p..有1次又差5千幾分
我好想喊Ar'''
邊個可以借個博頭比我t^t
嗚!邊個可以幫下我''
好心呢..幫下我依個可憐人呢!
嗚! |
|
刊登時間:2007-08-22 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 8 月 21 日 星期二 

|
|
整左相B00k-vvv-v

|
整左D相B00k Ar-vvv-''
今日好悶悶''
尋晚成晚訓唔著-333-''
因為好擔心一個人
T3333T
不過好彩佢最後都笑返''嘻
勁舞就黎20 lv Ar-333-
不過我都up唔到嫁啦/___\ |
|
刊登時間:2007-08-21 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 8 月 20 日 星期一 

|
|
探Ar婆-_____-''

|
尋日!出左去陽光玩玩玩-vvv-v
幾HAppy-VVV-XDD''-
不過比魚旦整傷左手-_____-
不過算吧'''玩下姐''嘻
今日訓到5點幾''Ar哥叫我起身
話要去E院W0..
勁無奈l0...想訓多陣嫁MA-_____-""
之後去到..勁悶''呆坐
5點幾探到6點幾
Ar婆瘦左好多-﹏-
之後-___-,,,去左卓E居食飯
超正AR..去果間咩人酒樓''
個東瓜中好正-____-vv
哈哈''大約8點返H0Me啦
點知洛大雨-mm-...0 n0''
去坐車-vvvv-
返到h0me..累死了T^T
Ar哥又kAi撚左
狂打我..勁痛囉\3333/
依加對手同對腳好痛Ar..嗚T^T
真係慘/____\'' |
|
刊登時間:2007-08-20 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 71 | »
|