chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天



倫小DeeDee我唔會放過你嫁\0/

今日差D遲到-__-''...

打j0第1個鐘先返到佢...

眼訓-__-|||

死t0mmy唔記得借書比我

搞到我比miss罰/0\

要企2堂,,我叼,,

我又受傷了`

死人倫小deedee..一張[等]車ma黎

我成快皮無左,,流血

我行唔到啦-__-

勁痛囉/0\

我就黎喊T_T,,,,,{講笑姐}

今日上英文堂訓足2堂,,,勁正-v-

miss都冇叫我起身

之後一起身,,呆下呆下-[]-

去j0洗手間洗下快面仔Sin-v-

之後上中文,,嗚,,我冇買野食Ar/0\

 Ada請j0粒糖仔比我...好味好味>v<

放學去j0 0k 食野-v-

玩到成地下都係野-__-||

之後就返h0me..

刊登時間:2007-10-09 05:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天



好無奈囉`

今日中文我又好乖乖呢..

冇出位同冇嘈牙Sir..

係到食野..要點書我有壓力s0要食D零食-v-

點書果時抄晒成本書,,今次我諗一定有100分

成半班出貓-v-..都唔知牙sir係未鬧雞,,xD

之後去洗手間..同諾妹打交-[]-''

佢好似比我整傷j0..

之後lunch去洗手..又同佢打

我打左佢2-3把..佢打左我勁多把

,,之後我發火,一野推佢入洗手間果D格到..

之後佢好似夾襯佢手臂果到-[]-

不過我地都係玩姐,唔係真打..-___-

到食飯..黃xx同萬xx打交

驚驚呢,,黃xx唔夠手長打萬xx

笑死-[]-

到放學..去囉返支筆-v-

之後去m記等fd..

過左陣佢黎..之後就行黎行去啦...

有D野發生j0..唔講好過講-[]-

之後就閃人-v-

刊登時間:2007-10-08 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天



悶日子`

好悶好悶好悶`

無野好打..

天日又返學..我妖...

刊登時間:2007-10-07 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天



好火囉\0/

今日一早..老母打黎叫我去飲茶..

果時勁無奈囉..

過左陣佢又打黎..

佢話..你搞掂未牙.

我話..未牙

佢話..你未撚掛住玩電腦.

我話.幾時有牙,,依加未換緊囉,,換衫都要時間嫁

佢話..快撚D洛黎..

我話..得啦..

之後換完未打比佢

佢話去咩龍酒樓,,

我話邊到黎嫁..唔識w0

佢又嘈我..留下有幾多間酒樓牙..唔識唔識...

我話..得啦得啦..識啦..係咁88

咁就cut左佢線-v-

之後洛到去..見唔到佢..

原來佢係2樓,,

佢又黎嘈我..你唔撚洗帶電話嫁?

果時我未啤撚住佢囉...

我話..得啦..

之後飲完我同牙哥返上樓..

牙哥同老母去元朗..

我有得玩電腦呢..xD

依排唔知點解好火..

老母話我d粗口仲勁過佢

佢話要打我個咀w0-___-

勁無奈囉`

刊登時間:2007-10-06 02:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天



笑到抖唔到氣-__-

今日我係第1次上中文堂咁乖..

冇出位冇嘈到..不過係到食野..哈

對住牙sir食..佢都見唔到...勁無奈-[]-

我仲問佢食唔食..又聽唔到-___-

到左班主任課`班主任話我再犯事就要見馬sir

我第1次比人寫手冊寫去記過果到

內容;咩無估出位..再犯記缺點一個-__-

睇到無奈左陣..不過算啦..

到左p.e堂,,要跑

我跑到心臟病,,好辛苦-__-

之後跑完打波..哈..打藍球-v-

我同mss w0ng一組..我牙妹同ada一組

哇卡卡..win的當然是我同miss w0ng啦,,

之後miss w0ng叫我同諾妹放返d野

我勁累-[]-,,,

我同佢最遲去換衫...miss又{講}我地出黎-__-

鞋都未著好-__-vvv

到放學..同諾妹去小食部食野傾計

之後昌仔又黎..佢狂整我   又{me}我快面....-[]-''

我講笑咁講..你唔好{叼忍}我牙-v-

講完佢仲整..我就黎發脾氣

諾妹講D野扮d野好好笑

係學校狂笑..D人望住我-[]-

我比人話傻-[]-

不過話未話...我最鐘意傻笑...哈

笑多D..人都靚D..你地聽過未-v-

之後坐到5點9就走..

去車站坐..傾計

我就黎笑死..D人又望住我地-[]-

勁無奈..`之後我地未話...咩w0..唔比笑嫁-[]-

之後坐到6點9返h0me

一返到去牙媽問我仲乜咁遲

我話..陪fd囉..

我今日開j0牙爸個箱仔囉錢

佢話我..你囉左錢仲乜唔話比我地聽..你知唔知咁樣代表偷

我話..咁牙爸話冇錢就去果到囉牙ma

之後佢話..你係未想我打你牙..

我話,,唔係..咁我講事實姐

之後佢見到我企既[支世]就話..你仲乜企到咁..咁串牙`

我話..咁叫串?咁企得舒服牙ma

講完之後就無理佢..玩電腦xDD-v-

刊登時間:2007-10-05 07:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]