|
|
|
2007 年 10 月 9 日 星期二 

|
|
倫小DeeDee我唔會放過你嫁\0/

|
今日差D遲到-__-''...
打j0第1個鐘先返到佢...
眼訓-__-|||
死t0mmy唔記得借書比我
搞到我比miss罰/0\
要企2堂,,我叼,,
我又受傷了`
死人倫小deedee..一張[等]車ma黎
我成快皮無左,,流血
我行唔到啦-__-
勁痛囉/0\
我就黎喊T_T,,,,,{講笑姐}
今日上英文堂訓足2堂,,,勁正-v-
miss都冇叫我起身
之後一起身,,呆下呆下-[]-
去j0洗手間洗下快面仔Sin-v-
之後上中文,,嗚,,我冇買野食Ar/0\
Ada請j0粒糖仔比我...好味好味>v<
放學去j0 0k 食野-v-
玩到成地下都係野-__-||
之後就返h0me..
|
|
刊登時間:2007-10-09 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 8 日 星期一 

|
|
好無奈囉`

|
今日中文我又好乖乖呢..
冇出位同冇嘈牙Sir..
係到食野..要點書我有壓力s0要食D零食-v-
點書果時抄晒成本書,,今次我諗一定有100分
成半班出貓-v-..都唔知牙sir係未鬧雞,,xD
之後去洗手間..同諾妹打交-[]-''
佢好似比我整傷j0..
之後lunch去洗手..又同佢打
我打左佢2-3把..佢打左我勁多把
,,之後我發火,一野推佢入洗手間果D格到..
之後佢好似夾襯佢手臂果到-[]-
不過我地都係玩姐,唔係真打..-___-
到食飯..黃xx同萬xx打交
驚驚呢,,黃xx唔夠手長打萬xx
笑死-[]-
到放學..去囉返支筆-v-
之後去m記等fd..
過左陣佢黎..之後就行黎行去啦...
有D野發生j0..唔講好過講-[]-
之後就閃人-v- |
|
刊登時間:2007-10-08 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 7 日 星期日 

|
|
2007 年 10 月 6 日 星期六 

|
|
好火囉\0/

|
今日一早..老母打黎叫我去飲茶..
果時勁無奈囉..
過左陣佢又打黎..
佢話..你搞掂未牙.
我話..未牙
佢話..你未撚掛住玩電腦.
我話.幾時有牙,,依加未換緊囉,,換衫都要時間嫁
佢話..快撚D洛黎..
我話..得啦..
之後換完未打比佢
佢話去咩龍酒樓,,
我話邊到黎嫁..唔識w0
佢又嘈我..留下有幾多間酒樓牙..唔識唔識...
我話..得啦得啦..識啦..係咁88
咁就cut左佢線-v-
之後洛到去..見唔到佢..
原來佢係2樓,,
佢又黎嘈我..你唔撚洗帶電話嫁?
果時我未啤撚住佢囉...
我話..得啦..
之後飲完我同牙哥返上樓..
牙哥同老母去元朗..
我有得玩電腦呢..xD
依排唔知點解好火..
老母話我d粗口仲勁過佢
佢話要打我個咀w0-___-
勁無奈囉` |
|
刊登時間:2007-10-06 02:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 5 日 星期五 

|
|
笑到抖唔到氣-__-

|
今日我係第1次上中文堂咁乖..
冇出位冇嘈到..不過係到食野..哈
對住牙sir食..佢都見唔到...勁無奈-[]-
我仲問佢食唔食..又聽唔到-___-
到左班主任課`班主任話我再犯事就要見馬sir
我第1次比人寫手冊寫去記過果到
內容;咩無估出位..再犯記缺點一個-__-
睇到無奈左陣..不過算啦..
到左p.e堂,,要跑
我跑到心臟病,,好辛苦-__-
之後跑完打波..哈..打藍球-v-
我同mss w0ng一組..我牙妹同ada一組
哇卡卡..win的當然是我同miss w0ng啦,,
之後miss w0ng叫我同諾妹放返d野
我勁累-[]-,,,
我同佢最遲去換衫...miss又{講}我地出黎-__-
鞋都未著好-__-vvv
到放學..同諾妹去小食部食野傾計
之後昌仔又黎..佢狂整我 又{me}我快面....-[]-''
我講笑咁講..你唔好{叼忍}我牙-v-
講完佢仲整..我就黎發脾氣
諾妹講D野扮d野好好笑
係學校狂笑..D人望住我-[]-
我比人話傻-[]-
不過話未話...我最鐘意傻笑...哈
笑多D..人都靚D..你地聽過未-v-
之後坐到5點9就走..
去車站坐..傾計
我就黎笑死..D人又望住我地-[]-
勁無奈..`之後我地未話...咩w0..唔比笑嫁-[]-
之後坐到6點9返h0me
一返到去牙媽問我仲乜咁遲
我話..陪fd囉..
我今日開j0牙爸個箱仔囉錢
佢話我..你囉左錢仲乜唔話比我地聽..你知唔知咁樣代表偷
我話..咁牙爸話冇錢就去果到囉牙ma
之後佢話..你係未想我打你牙..
我話,,唔係..咁我講事實姐
之後佢見到我企既[支世]就話..你仲乜企到咁..咁串牙`
我話..咁叫串?咁企得舒服牙ma
講完之後就無理佢..玩電腦xDD-v- |
|
刊登時間:2007-10-05 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 71 | »
|