chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天



被留堂了-__-

今日中文堂我又係到行黎行去`

比牙sir寫手冊`話要留堂w0-[]-

之後到班主任課  0外一位牙sir叫留堂果D人出去

又係得我1個女仔-[]-...係到鬧我

佢問我英誠左佢D乜..我冇答佢

之後又問我係未好鐘意出位

我話..唔係....

佢話我再犯就記缺點 

之後就叫我上去上堂-___-

到左周會``好悶``勁無聊

放學,,,要去留堂-[]-....多謝諾妹陪我呢

牙sir話打j0比我老母w0..

之後我問..咁你留我有乜做牙..

佢羅左張白紙出黎..叫我抄孫中山果課

亂了的字-v-..估唔到自己D字都可以咁靚..哈

抄完去搵佢..佢問我[你寫D乜-[]-

我話..算啦..是是但但啦

之後佢就放我走

洛j0去小食部同諾妹傾計食野`

之後同佢一齊去坐車,,佢講D野笑到我肚痛-[]-

我行行下馬路企j0係到笑``

佢話我,,你未傻啦-___-

之後返到h0me....打比老母

老母問我仲乜比人罰留堂

佢話,,,你唔好再有下次啦,,我唔想見家長-___-''

依加個頭好痛中T^T''

刊登時間:2007-10-04 05:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天



我是壞學生嗎?!

t0day`p0p0又唔等我..要我自己一個孤寧寧咁返學

今日洛雨唔洗早會..牙sir一入黎課室就罰我企`

我頂佢啦`問人野又罰,,,罰囉`

之後中文堂`係到玩..整到個課室成地紙`

哈哈`之後仲走黎走去`-v-

到lunchtime 1點半要去音樂r00m

咩合唱團w0..要唱好多首歌歌>/\<

到時魚爆了....

到班主任課,,,牙sir問..邊個整到個課室咁多紙

之後有人報串話中文堂有人係到玩..飛飛機``

牙sir話邊個有份企起身`幾個男仔企係到...得我1個女仔-___-

魚魚>/\<...果個萬xx又報串..話我走黎走去

之後牙sir講d話勁廢,,

佢話`依到係遊樂場牙?走黎走去..你係B班..我知你會改到`{英}誠我冇下次,得唔得.你係我個印像唔差嫁..唔好令我大din眼鏡..

我話..得得得....

之後就坐返-___-

到j0西屎同個死黑仔玩,,佢勁搞笑-[]-

笑死了-\/-'''...xDD

又成日暗串我-[]-''

到j0 Read 我又同諾妹坐出去傾計仔

牙sir叫我地反去都唔反...

到放學去左0k...m記,,食野

食完大約5點就閃人-v-

[`我是壞學生嗎?`]

[`成績不好就是壞學生?`]

[`上堂不留心就是壞學生?`]

[`和老師嘈交就是壞學生?`]

[`返學對我來說只是去玩`]

[`不想讀書..偏偏要逼我`]

[`長大後`我會變成怎樣?`]

[`一個沒用的人嗎?`]

[`父母老師罵我也不緊了`]

[`只因我不會去聽..不會去改`]

[`最不喜別人管制我`]

[`我鐘意怎樣便怎樣`]

刊登時間:2007-10-03 05:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天



討厭這個世界`

我數學測驗囉3分-___-估唔到估唔到

仲以為自己0分tim`

read堂`同諾妹坐係老師椅到傾計

話題`海膽-v-''

笑死我了-____-vv

牙sir叫我地返ma位都冇返到..xD

放學去0k`我追住果個死人頭羅xx果時..仆左個靚街-v-

個個係到笑我``笑囉``笑未笑``

你地未仆過咩-___-vv

算數`任你地笑`

之後比人噴中`T^T....好慘

不過都係算啦`乜都算啦...算算算算算算

你地鐘意笑我就笑我啦...

不過要多謝ada同牙囡幫我囉書>v<

錫晒你地-3333-v

[`討厭討厭`]

[`為什麼這個世界這麼討厭?`]

[`別人也在恥笑我`]

[`所有都算吧!`]

[`這只能怪自己討厭`]

刊登時間:2007-10-02 05:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天



搵人同我煲粥-____-||

t0day`又係悶

唉....依加勁肚餓..

尋晚餓到依加``好慘

唔通t0day又要訓...訓訓訓訓..好撚燥

下午邊個得閒..打黎傾下計0r同我sd sms-___-

我就黎悶撚死....

刊登時間:2007-10-01 12:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天



畫畫..樣-v-v

今日勁悶畫左d畫-____-

有D係之前上數學堂畫...

小學生的畫子``哈

刊登時間:2007-09-30 06:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]