|
|
|
2007 年 10 月 4 日 星期四 

|
|
被留堂了-__-

|
今日中文堂我又係到行黎行去`
比牙sir寫手冊`話要留堂w0-[]-
之後到班主任課 0外一位牙sir叫留堂果D人出去
又係得我1個女仔-[]-...係到鬧我
佢問我英誠左佢D乜..我冇答佢
之後又問我係未好鐘意出位
我話..唔係....
佢話我再犯就記缺點
之後就叫我上去上堂-___-
到左周會``好悶``勁無聊
放學,,,要去留堂-[]-....多謝諾妹陪我呢
牙sir話打j0比我老母w0..
之後我問..咁你留我有乜做牙..
佢羅左張白紙出黎..叫我抄孫中山果課
亂了的字-v-..估唔到自己D字都可以咁靚..哈
抄完去搵佢..佢問我[你寫D乜-[]-
我話..算啦..是是但但啦
之後佢就放我走
洛j0去小食部同諾妹傾計食野`
之後同佢一齊去坐車,,佢講D野笑到我肚痛-[]-
我行行下馬路企j0係到笑``
佢話我,,你未傻啦-___-
之後返到h0me....打比老母
老母問我仲乜比人罰留堂
佢話,,,你唔好再有下次啦,,我唔想見家長-___-''
依加個頭好痛中T^T''
|
|
刊登時間:2007-10-04 05:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 3 日 星期三 

|
|
我是壞學生嗎?!

|
t0day`p0p0又唔等我..要我自己一個孤寧寧咁返學
今日洛雨唔洗早會..牙sir一入黎課室就罰我企`
我頂佢啦`問人野又罰,,,罰囉`
之後中文堂`係到玩..整到個課室成地紙`
哈哈`之後仲走黎走去`-v-
到lunchtime 1點半要去音樂r00m
咩合唱團w0..要唱好多首歌歌>/\<
到時魚爆了....
到班主任課,,,牙sir問..邊個整到個課室咁多紙
之後有人報串話中文堂有人係到玩..飛飛機``
牙sir話邊個有份企起身`幾個男仔企係到...得我1個女仔-___-
魚魚>/\<...果個萬xx又報串..話我走黎走去
之後牙sir講d話勁廢,,
佢話`依到係遊樂場牙?走黎走去..你係B班..我知你會改到`{英}誠我冇下次,得唔得.你係我個印像唔差嫁..唔好令我大din眼鏡..
我話..得得得....
之後就坐返-___-
到j0西屎同個死黑仔玩,,佢勁搞笑-[]-
笑死了-\/-'''...xDD
又成日暗串我-[]-''
到j0 Read 我又同諾妹坐出去傾計仔
牙sir叫我地反去都唔反...
到放學去左0k...m記,,食野
食完大約5點就閃人-v-
[`我是壞學生嗎?`]
[`成績不好就是壞學生?`]
[`上堂不留心就是壞學生?`]
[`和老師嘈交就是壞學生?`]
[`返學對我來說只是去玩`]
[`不想讀書..偏偏要逼我`]
[`長大後`我會變成怎樣?`]
[`一個沒用的人嗎?`]
[`父母老師罵我也不緊了`]
[`只因我不會去聽..不會去改`]
[`最不喜別人管制我`]
[`我鐘意怎樣便怎樣`] |
|
刊登時間:2007-10-03 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 2 日 星期二 

|
|
討厭這個世界`

|
我數學測驗囉3分-___-估唔到估唔到
仲以為自己0分tim`
read堂`同諾妹坐係老師椅到傾計
話題`海膽-v-''
笑死我了-____-vv
牙sir叫我地返ma位都冇返到..xD
放學去0k`我追住果個死人頭羅xx果時..仆左個靚街-v-
個個係到笑我``笑囉``笑未笑``
你地未仆過咩-___-vv
算數`任你地笑`
之後比人噴中`T^T....好慘
不過都係算啦`乜都算啦...算算算算算算
你地鐘意笑我就笑我啦...
不過要多謝ada同牙囡幫我囉書>v<
錫晒你地-3333-v
[`討厭討厭`]
[`為什麼這個世界這麼討厭?`]
[`別人也在恥笑我`]
[`所有都算吧!`]
[`這只能怪自己討厭`] |
|
刊登時間:2007-10-02 05:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 1 日 星期一 

|
|
搵人同我煲粥-____-||

|
t0day`又係悶
唉....依加勁肚餓..
尋晚餓到依加``好慘
唔通t0day又要訓...訓訓訓訓..好撚燥
下午邊個得閒..打黎傾下計0r同我sd sms-___-
我就黎悶撚死.... |
|
刊登時間:2007-10-01 12:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 30 日 星期日 

|
|
畫畫..樣-v-v

|
今日勁悶畫左d畫-____-
有D係之前上數學堂畫...






小學生的畫子``哈 |
|
刊登時間:2007-09-30 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 71 | »
|