chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天



去元朗的一天`-/\-

今日去左元朗`悶春死

行行行..

行去買鞋,,點知冇我個ma``

好唔開心`唉`

之後去睇褲..又冇岩既褲

再次失望

之後同牙哥去買{連}

佢買左條情侶{連}..198蚊-_-

佢真勁..又唔見佢送d野比我咁貴

為j0嫂嫂買乜都得`-_-

超`..

之後再去睇下有冇鞋啦

點知今次有啦..哈..happy

買左對紛紅色既c0nverse

之後就冇野行...

去左牙媽打ma雀果到呆坐

坐到5點幾,,閃人

去食串燒..哈`

好味,,食完坐輕鐵回家-v-

刊登時間:2007-10-14 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天



比Ar媽話話話-/\-

今日`訓訓訓,,訓完又訓-_-

晚上要出街食飯..

比牙媽話我冇用

佢話...你淨係識講..眼訓..肚餓...讀書又讀唔成`玩電腦又唔見你話攰..淨係識洗錢`我養你要用幾多錢`

我話``得啦得啦`

勁無奈囉``算啦..比佢話慣`

牙哥又話我..你扮mk牙?!成日爆粗`淨係識爆粗..每句都有粗口既`

我話``咩mk牙`你冇講過粗口``未扮野啦你`

佢冇野講``我啤住佢``哼\333/

返到h0me`悶``玩電腦`

食雪糕-_-|||

好似肥左少少..要做多D運動-_-

今日開始唔會食好多野`減肥牙``xD

聽日要去元朗買衫買鞋-_-v

刊登時間:2007-10-13 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天



我是什麼?!透明人嗎?!

日日都比人罰`算...已經習慣

中文堂問人野都要罰..白痴`

罰囉..之後有人報串我食野

報囉`有咩問題..比人話幾句姐

今日要周會,,,後面班男仔好煩

話我係漂白水w0-[]-

又話咩靚女靚女....

之後果個高乜乜話..喂你唔好走住.過去幫佢漂白件衫-_-

好撚無奈囉..我同諾妹未串佢地

xDD`

到左放學我同大欣果D一齊

唉,,真係唔知點解..我真係好唔開心

我就好似一個透明人咁

無人會理`邊個會理我牙?!

算啦,,我自己知自己事`

`[我在世上只會給別人麻煩]`

`[我是個透明人嗎?!]`

`[別人也把我用來開玩笑]`

`[討厭討厭]`

`[我到底是什麼?!]`

刊登時間:2007-10-12 05:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天



我本書ar`嗚

今日`中文堂又同牙sir嘈`

好撚煩囉佢``要我抄100次

[我以後記得帶中文書]

真係好0n尻-__-

之後到lunch洗手果時..朗搶j0我張紙

嗚`,,lunchtime去j0玩...

我D野比康記同0t0搶晒..算啦/_\

到j0 reand我又同諾傾

點知miss ma黎左..

我叼...

要罰Ar..放學比佢鬧j0勁耐

好無奈,,

鬧完去小食部玩,,,哈哈

去完就去輕鐵站傾計,,

朗黎囉我本書睇,,,

嗚嗚,,,我唔理點都好,,,朗你一定要天日比返本書我/_\

我天日要用牙,,我要牙我要牙我要牙-v-

同諾傾到7點就閃人-__-vv

刊登時間:2007-10-11 07:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天



諾妹唔好嬲la/0\

今日上中文堂`

食野睇雜誌..條仆街黃恩賜報串

我叼佢..之後牙sir叫我比本野佢

我死都話唔比..佢話要記我缺點

我話,,冇帶手冊w0..

佢都0n撚尻既..

之後黃恩賜黎搶我本野,,

我未狂爆粗

我話,,屌你老母..你冇撚野牙..搶搶搶..仆你個臭街`白撚痴`

勁火囉,,,

lunchtime..張x卓用野噴我

我件冷衫冇啦-__-

我都冇整佢,,無啦啦整我,,,/0\

點解個個都要整我嫁,,嗚,,命苦

之後到左read..

諾妹講鬼故..講講下嚇我

我大叫左-[]-....嗚嗚

嚇死了/0\..又話唔嚇我T^T

之後海膽比馬sir鬧

呵呵..低撚死啦佢`

放學,,同諾妹囉返本數學書..

點知,,,牙囡佢地唔等我

勁唔hAPPY..去左英語角同諾妹..P0..卓欣玩

之後玩完去小食部坐左陣

大約5點到...同諾妹去輕鐵站坐`

我同朗傾電話..諾妹話我唔理佢

嬲J0我...嗚嗚/0\

點算好牙...help>/\<

 

刊登時間:2007-10-10 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]