chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天



比人打/[]\

本來今日要返sch00l學舞

不過都係冇返

都話唔想返你地迫我都冇用嫁啦

死都唔返`吹咩..

之後去t0mmy h0me..唉

可以話好悶既-[]-|||

我比Ar魚旦..新仔..整..

..勁痛Ar D手指-[]-...

唉...不過算啦...

我都整傷j0佢地...i Am s0rryT^T

見到新仔同魚旦既手...

呆j0..乜我真係整到佢地流血-___-|||

係到諗係到諗...唉..

希望你地唔好嬲我啦/[]\||||

之後食完m記就閃人囉!!!!

Ar妹傻的,,仲要買野食-____-

我已經好飽好飽-[]-''''

今日可以話唔開心既..咩原因..就唔知點講啦/[]\

尋日問左Ar囡同Ar妹條問題

就係..你覺得f.1既我同f.2既我有冇變到..好同唔好都講比我聽..講真話

佢地都話我串j0..乜我真係串j0咩

你地會唔會憎我嫁..我會改嫁/[]\

唔該留一留Cm答我依條問題''thx大家/[]\

刊登時間:2007-09-15 07:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天



搞錯Ar..

今日勁嬲w0!係中文堂比人整比人話...食撚屎啦

唔撚識整個昌lm就要話我仆街既..你都唔撚識啦方富耀

你未又係一個仆街仔...唔該你話人之前諗下你自己係未又係咁!!!

之後比個咩角海蜂同張樂勇用象根彈

冇撚病Ar...有病就麻煩你地去睇醫生啦!!

係班課大大聲爆粗...

牙sir都聽唔到...-[]-

過左陣..傾計..比牙sir罰企...我fk...之後未唔理佢..坐返訓教..

彩佢都傻!!!!!!訓訓下要叫我起身...搞撚錯Ar!!

小息...比miss w0ng話..遲左少少姐

洗唔洗話Ar!!!其他班都遲過我地好多啦

又唔話既...係要話我地B班...

玩針對牙???!

之後lunchtime同新仔.朗.t0mmy玩

跑跑跑....勁熱...濕晒..

返到課室..D人既反應-[]-..哇..仲乜濕晒..你搞乜黎..

洗唔洗咁出奇牙-[]-...f.1果時都係咁嫁啦!!!

白痴真係白痴!!!!

冇得救......

今日都唔知咩日子黎...成日比人話

Ar爸一返黎都要話我幾句....勁無奈...

扮聽唔到.....玩電腦....

天日我死都唔返學嫁啦...點都唔返牙...跳舞咁撚樣衰

\[]/!!!!!!!!!!嬲ar!!!!!!!!!

依排唔知仲乜成日爆粗-[]-...kaikai地!!!!

刊登時間:2007-09-14 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天



真係好唔明..我係未真係好蠢?!

好唔明好唔明..估唔到你都會玩我

你知唔知我真係會擔心你嫁!

算啦..講你都唔會明..

我真係好嬲好唔開心..算啦..一切都算啦!

我知道開心我根本就冇機會會有...

我真係好蠢好天真...

我唔想再提啦....算吧!

今日因為依件事真係好唔開心

今日又同咩張樂勇同佢個fd唔記得左叫乜..玩

之後放學...叫我牙妹黎幫手..

牙妹打左佢個fd一下

去0k果時佢個fd黎整返牙妹..就追追追追

唔鬼理啦..去0k食左陣野走...

[幸褔?!快樂?!是誰說會給我?!]

[其實我也會嬲!!]

[你是否不再在乎我了?!]

[失去了我也沒問題嗎?!]

[你知道我在擔心你嗎?!]

[為什麼你要玩弄我..我真的不明白]

[是我蠢..是我好玩嗎?!]

[你明白我的感受嗎?!]

[算吧..別再題吧!]

刊登時間:2007-09-13 04:46 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天



無奈無奈/[]\''

今日同果個咩張樂勇玩

...佢整我張椅..我未整佢張桌囉-vvvv-反桌...

我同p0傳紙仔佢同黃恩x又搶..搞到我比牙sir罰企

不過企未企囉...我未又係行黎行去

仲同牙sir嘈-___-

咁大聲話我..你大聲我都大聲嫁牙sir\[]/

數學堂炒人功課...y0y0!!!

之後英文堂默書...唔識-[]-''''

班主任課幫牙sir剪相...幾乖

同牙張樂勇串,..佢叫我唔好咁串-[]-..我話..我唔串嫁..

哈..今日勁心涼..海膽比人話w0..哈哈..我笑得最大聲-vvv-

勁開心囉!!!

刊登時間:2007-09-12 04:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天



仆街林小娜\[]/

中文堂我又比人叫j0起身..哈

又行黎行去..同p0傳紙仔

果個乜黃恩x同咩勇-__-,,,搶w0

好彩搶唔到姐..超!!!!!!!!

今日lunchtime果時又比人打'

爆我頭-[]-..我整爛j0 新仔件衫..s0rry-__-''

之後洛到去0t0整我..追佢追到去藍球場-[]-{唔係果種追..哈}

之後打鐘..去Ar囡個班房

0t0又話我-[]-...勁無奈

不過我都廢事理佢

到j0經公我fk佢啦

話尻我...乜野Ar林小娜

成堂啤撚住佢囉

放學都話尻我,話我D頭發

食啦...捉我囉...比你追!!

我係唔整返好又點Ar!!!!!!

 

刊登時間:2007-09-11 04:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]