|
|
|
2007 年 9 月 15 日 星期六 

|
|
比人打/[]\

|
本來今日要返sch00l學舞
不過都係冇返
都話唔想返你地迫我都冇用嫁啦
死都唔返`吹咩..
之後去t0mmy h0me..唉
可以話好悶既-[]-|||
我比Ar魚旦..新仔..整..
..勁痛Ar D手指-[]-...
唉...不過算啦...
我都整傷j0佢地...i Am s0rryT^T
見到新仔同魚旦既手...
呆j0..乜我真係整到佢地流血-___-|||
係到諗係到諗...唉..
希望你地唔好嬲我啦/[]\||||
之後食完m記就閃人囉!!!!
Ar妹傻的,,仲要買野食-____-
我已經好飽好飽-[]-''''
今日可以話唔開心既..咩原因..就唔知點講啦/[]\
尋日問左Ar囡同Ar妹條問題
就係..你覺得f.1既我同f.2既我有冇變到..好同唔好都講比我聽..講真話
佢地都話我串j0..乜我真係串j0咩
你地會唔會憎我嫁..我會改嫁/[]\
唔該留一留Cm答我依條問題''thx大家/[]\
|
|
刊登時間:2007-09-15 07:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 14 日 星期五 

|
|
搞錯Ar..

|
今日勁嬲w0!係中文堂比人整比人話...食撚屎啦
唔撚識整個昌lm就要話我仆街既..你都唔撚識啦方富耀
你未又係一個仆街仔...唔該你話人之前諗下你自己係未又係咁!!!
之後比個咩角海蜂同張樂勇用象根彈
冇撚病Ar...有病就麻煩你地去睇醫生啦!!
係班課大大聲爆粗...
牙sir都聽唔到...-[]-
過左陣..傾計..比牙sir罰企...我fk...之後未唔理佢..坐返訓教..
彩佢都傻!!!!!!訓訓下要叫我起身...搞撚錯Ar!!
小息...比miss w0ng話..遲左少少姐
洗唔洗話Ar!!!其他班都遲過我地好多啦
又唔話既...係要話我地B班...
玩針對牙???!
之後lunchtime同新仔.朗.t0mmy玩
跑跑跑....勁熱...濕晒..
返到課室..D人既反應-[]-..哇..仲乜濕晒..你搞乜黎..
洗唔洗咁出奇牙-[]-...f.1果時都係咁嫁啦!!!
白痴真係白痴!!!!
冇得救......
今日都唔知咩日子黎...成日比人話
Ar爸一返黎都要話我幾句....勁無奈...
扮聽唔到.....玩電腦....
天日我死都唔返學嫁啦...點都唔返牙...跳舞咁撚樣衰
\[]/!!!!!!!!!!嬲ar!!!!!!!!!
依排唔知仲乜成日爆粗-[]-...kaikai地!!!! |
|
刊登時間:2007-09-14 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 13 日 星期四 

|
|
真係好唔明..我係未真係好蠢?!

|
好唔明好唔明..估唔到你都會玩我
你知唔知我真係會擔心你嫁!
算啦..講你都唔會明..
我真係好嬲好唔開心..算啦..一切都算啦!
我知道開心我根本就冇機會會有...
我真係好蠢好天真...
我唔想再提啦....算吧!
今日因為依件事真係好唔開心
今日又同咩張樂勇同佢個fd唔記得左叫乜..玩
之後放學...叫我牙妹黎幫手..
牙妹打左佢個fd一下
去0k果時佢個fd黎整返牙妹..就追追追追
唔鬼理啦..去0k食左陣野走...
[幸褔?!快樂?!是誰說會給我?!]
[其實我也會嬲!!]
[你是否不再在乎我了?!]
[失去了我也沒問題嗎?!]
[你知道我在擔心你嗎?!]
[為什麼你要玩弄我..我真的不明白]
[是我蠢..是我好玩嗎?!]
[你明白我的感受嗎?!]
[算吧..別再題吧!] |
|
刊登時間:2007-09-13 04:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 12 日 星期三 

|
|
無奈無奈/[]\''

|
今日同果個咩張樂勇玩
...佢整我張椅..我未整佢張桌囉-vvvv-反桌...
我同p0傳紙仔佢同黃恩x又搶..搞到我比牙sir罰企
不過企未企囉...我未又係行黎行去
仲同牙sir嘈-___-
咁大聲話我..你大聲我都大聲嫁牙sir\[]/
數學堂炒人功課...y0y0!!!
之後英文堂默書...唔識-[]-''''
班主任課幫牙sir剪相...幾乖
同牙張樂勇串,..佢叫我唔好咁串-[]-..我話..我唔串嫁..
哈..今日勁心涼..海膽比人話w0..哈哈..我笑得最大聲-vvv-
勁開心囉!!! |
|
刊登時間:2007-09-12 04:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 11 日 星期二 

|
|
仆街林小娜\[]/

|
中文堂我又比人叫j0起身..哈
又行黎行去..同p0傳紙仔
果個乜黃恩x同咩勇-__-,,,搶w0
好彩搶唔到姐..超!!!!!!!!
今日lunchtime果時又比人打'
爆我頭-[]-..我整爛j0 新仔件衫..s0rry-__-''
之後洛到去0t0整我..追佢追到去藍球場-[]-{唔係果種追..哈}
之後打鐘..去Ar囡個班房
0t0又話我-[]-...勁無奈
不過我都廢事理佢
到j0經公我fk佢啦
話尻我...乜野Ar林小娜
成堂啤撚住佢囉
放學都話尻我,話我D頭發
食啦...捉我囉...比你追!!
我係唔整返好又點Ar!!!!!!
|
|
刊登時間:2007-09-11 04:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 71 | »
|