|
|
|
2007 年 9 月 5 日 星期三 

|
|
比人打-__-

|
今日係lunch time小息比人打Ar-[]-
新仔比我噴到成手萍果綠,,xD
唉..張x卓同新仔彈到我耳仔紅晒-[]-
不過算吧..玩下姐..
死人t0mmy撞ma黎..-[]-
勁無奈囉/[]\
之後數學堂訓教..
死ar sir叫我個名...
唔鬼理佢..好累
之後咩咩{{訓度}}
悶春死..馬sir係到播歌-[]-''
之後放學同p0,,卓欣去左{{型風}}
唔想打了..係咁..
|
|
刊登時間:2007-09-05 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 4 日 星期二 

|
|
收皮啦白痴仔

|
食屎啦..坐係我後面果位人兄..
勁白痴,,1D禮貌都冇
係到喂我...
小息
好驚..我叫陳樹x..我唔知佢係到..
佢望住我-[]-..佢個眼神好惡/[]\
之後系哥打尻我,,佢又淆唔出黎
我狂係2a出面玩個{昌}-]
系哥淆就未撚打尻我啦
返到課室追住倫小DeeDee打
鬼叫佢打我先\333/
之後打鐘..有個人話邊個搞到我張桌咁亂
倫話我..之後我就好大聲講..關我撚事..之後ar Sir入黎-0-
佢好似聽唔到..後面果個白痴仔又係到講
點解唔講遲10秒..唔係有戲睇..
勁想串尻佢啦,,佢冇野Ar,,
不過我咁好人..哈哈
死柒頭黎\333/
天日正常了..勁唔想返..我fk
|
|
刊登時間:2007-09-04 04:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 3 日 星期一 

|
|
開學第1日

|
今日勁悶,,我頂,,
一返到去就要聽校長尻uo-__-
妖..2個牙sir做班住任
屌,,不過好似1個新黎
0n下0n下,,
唉..超悶Ar,,不過好彩唔洗同海膽坐
不過個牙Sir勁膠w0,,,1男1女1男1女咁坐,,白痴
2B個個都係白痴仔黎,,
一定悶死我
訓得啦 |
|
刊登時間:2007-09-03 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 2 日 星期日 

|
|
嗚..介襯手指-[]-

|
嗚..因為貪玩..一野介襯手指-[]-
不過唔痛w0..流左少少血j0-___-
我唔係特登的/[]\,,,不要罵我Ar-__-
下次都唔敢咁貪玩-3333-
上次又係貪玩一野踢到個腳指爆血=[]-
真係好鬼Kai...xDD--v-v
今日又要留左家中了
明天要返學啦..嗚
又要對住海膽小姐
好撚臭嫁MaT333T
搵人救救我Ar/3333\ |
|
刊登時間:2007-09-02 10:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 1 日 星期六 

|
|
病了-/\-

|
唉..今日本來9點幾起身,,
唔得..太眼訓,,訓到1點幾
Ar哥未起身-v-v,,玩電腦
點知msn冇乜人0n-__-
悶春死!
嗚!又病,,傷風-/\-''
鼻塞,好辛苦-___-
就黎返學啦0[]0'''
唔想返...
我憎返學..憎2b,,憎你{{海膽}}\333/
死姣婆,,,請彈開\3333/
點解你可以咁撚姣嫁,,,又扮撚晒野-__-
扮野咁叻去演戲牙笨\333/
反姣婆-/\-''',,,,,,,, |
|
刊登時間:2007-09-01 02:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 71 | »
|