|
|
|
2007 年 9 月 10 日 星期一 

|
|
受傷/[]\

|
今日上中文堂又比人罰企..哈
我仲累到Ar諾妹..哈哈
之後企係到又係玩既..好玩
之後英文去MA哥到,,我屌佢啦
鬧尻我...鬧囉..我都聽唔明佢up乜嫁啦
死0n 膠仔
閱讀果時先好笑..笑撚死j0我
之後放學..比人爆頭..
仲要比人整傷j0手手..可憐
放學等Ar miki 勁耐
尹同魚旦狂話我個囡
我都忍唔住笑..哈哈
之後等完miki就去左0k..好似係0k食野
食完就閃-vvvvv-
|
|
刊登時間:2007-09-10 04:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 9 日 星期日 

|
|
p0st相相

|
p0st返尋日D相比你地睇,,勿偷\[]/








p0st住咁多先..影左勁多..p0st唔晒--__-- |
|
刊登時間:2007-09-09 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 8 日 星期六 

|
|
1個字[唉]

|
今日好撚無奈囉,咩事都唔撚想再提
今日同Ar妹係屯市行j0好撚耐
我地仲要無聊到去圖書館,,我睇左本唔知乜叉書
好似講愛情..又有少少恐怖,,好睇
今日心情唔多好w0!我已經冇話可說
之後睇完書未去飲野...好味
去左公園坐..勁撚悶w0
之後去左{{知樂}},,同牙妹睇BAG''
唉!之後t0mmy打黎...我0晒咀
乜野就唔想講,,,之後又去返屯市
我同Ar妹就,,,係到...哈哈
xxxx大行動{唔講得},,,
覺得自己好無聊..
之後就xx大行動,,,好白痴,,嘻嘻
到j0 7點幾返h0me
今日心情好差..就係咁\[]/ |
|
刊登時間:2007-09-08 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 7 日 星期五 

|
|
搞錯\[]/

|
妖,,搞錯Ar!
上堂唔比我訓教..好撚累囉
今日上數學堂訓教又比牙Sir叫名
食啦\[]/
你唔比我訓,我係要訓,,吹咩!
中文堂我又玩..哈哈
比牙sir叫我企係到..我話..好Ar,,企囉
又企係到.xD
成日走黎走去..唔鬼理個牙sir
激死佢了,,嘻
今日p.e堂..miss w0ng教w0
我同牙妹狂傾計..勁大聲..
比miss w0ng話/[]\
之後周會,,又播果首歌
好撚悶..同p0 And 諾妹玩
比牙sir 啤Q住...好撚驚牙..哈哈
之後死海膽捉我的手手牙..我fk
臭撚晒...\[]/
之後放學去左0k定唔記得左係7仔食野-v-v
我發覺j0我整傷j0幾個人-[]-
關錦系同張x卓都比我整傷j0
哈!!佢地既手都有幾條很-[]-''
鬼叫你地打我-vvv-'''
你地又唔係唔知你打我我一定還手-[]-;;
知仲要打既!! |
|
刊登時間:2007-09-07 04:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 6 日 星期四 

|
|
笑撚死j0

|
勁搞笑囉果個黃恩賜..哈
,,中文堂果時
老師叫佢參加咩朗誦
之後佢話唔得閒..
牙sir問點解唔得閒
佢話要扑野
成班係到笑...笑到我肚痛
之後牙sir問佢講乜
佢話..我去冒險樂園扑公仔牙
哈哈...笑死我了
佢英文堂又成日搞爛GAG
中文堂我訓教..比牙sir話
我話..乜事牙..
佢叫我做工作紙
我話..唔識做w0..
佢叫我企起身
我話..企囉!]
企左係到玩,,哈
走到去諾妹果到玩
我話...睇唔到黑板牙..要行前D
個牙sir好撚尻,,哈
成日比我地恰... |
|
刊登時間:2007-09-06 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 71 | »
|