chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天



悶ING`

t0day`又係得個悶字`

Ar妹去j0 BBq`本來叫ma我既

但係果D人我都唔識..s0唔去

今日牙哥同牙媽去元朗`

我話唔去..勁唔想去

咁鬼死遠`留係屋企仲好-v-xDd

仲有28日就生日-33333-v

唔知邊個第1個同我講happy b day-v-vv

刊登時間:2007-09-30 02:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天



唉`t0day一定悶死-/\-

唉`依3日我諗都無街去-/\-

又要係h0me訓訓訓訓訓`

悶死了..嗚

3日都冇人陪/[]\''好可憐....

算啦`無心情打...`

 

刊登時間:2007-09-29 10:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天



頂`陪電話又乜事Ar-__-

t0day`上英文堂

黃恩賜勁好笑`笑到我傻j0-___-

哈`...差唔多笑足成堂-[]-

果時睇睇下書訓著j0..點知比人整醒

之後就訓唔著..無啦啦想食野-[]-

最衰冇野食../[]\

之後上中文堂..我點書0分牙..

我係到狂煩牙sir..點解會0分嫁

詞語錯左1個嫁w0,,比1分黎都好牙

牙sir話倒扣-___-..我頂`

之後我發晒脾氣...就黎整爛本野-___-

牙sir話我再嘈就罰留堂-[]-

我話`妖你,,,,

佢好似聽唔到-[]-

到放學又唔比我地放

我大大聲講左個字...就係..屌-[]-

佢問我講乜..我話..我講{{潮}}之ma-vvv-

企左好耐先放得-[]-''

之後去m記食野

食完就閃``

唔知點解陪電話好似kaikai地-__-

火火火``

刊登時間:2007-09-28 05:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天



比人罰`

今日上中文堂牙sir叫我企係到

我未大大聲話...頂你個肺..又係我`

之後同佢嘈嘈嘈

佢叫我lunchtime去1樓企`

我話`唔企w0...

佢問我咩態度

我話`好好既態度`

勁火囉..次撚次都罰我既`

lunch果時比佢捉j0洛去

我狂煩佢..走得未牙`牙sir..妖..好曬牙...快D啦...

行黎行去..死人黃恩賜推尻我..

我未話..你冇撚野Ar!

企左半個lunch...走果時佢都要撞我一下

之後係咩社咩大會

到品社...同miss w0ng傾

牙p0話:{miss w0ng仲乜唔要我}

之後miss w0ng 話{因為我鐘意佢多過你}

之後我傻j0..係到YA!....好開心...xDD

miss w0ng鐘意我呢>/////<...嘻

之後放學去j0 0k食野..食完閃人``

刊登時間:2007-09-27 06:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天



失望`

t0day`本來去BbQ`點知去到冇爐`

失望`去左山景玩

Ar妹好慘-[]-`...佢的拖鞋..唉

幫唔到佢`-___-

t0mmy冇鬼用`又唔幫佢\[]/

比倫小deeDee搞到成個訓左係到-__-

痛/[]\''

佢整左我幾次嫁啦-__-

不過算啦

之後去波仔食野..食完8點半閃人`

唉`....好彩返到h0me冇比人嘈姐-__-

刊登時間:2007-09-26 09:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]