|
|
|
2007 年 9 月 30 日 星期日 

|
|
悶ING`

|
t0day`又係得個悶字`
Ar妹去j0 BBq`本來叫ma我既
但係果D人我都唔識..s0唔去
今日牙哥同牙媽去元朗`
我話唔去..勁唔想去
咁鬼死遠`留係屋企仲好-v-xDd
仲有28日就生日-33333-v
唔知邊個第1個同我講happy b day-v-vv
|
|
刊登時間:2007-09-30 02:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 29 日 星期六 

|
|
唉`t0day一定悶死-/\-

|
唉`依3日我諗都無街去-/\-
又要係h0me訓訓訓訓訓`
悶死了..嗚
3日都冇人陪/[]\''好可憐....
算啦`無心情打...`
|
|
刊登時間:2007-09-29 10:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 28 日 星期五 

|
|
頂`陪電話又乜事Ar-__-

|
t0day`上英文堂
黃恩賜勁好笑`笑到我傻j0-___-
哈`...差唔多笑足成堂-[]-
果時睇睇下書訓著j0..點知比人整醒
之後就訓唔著..無啦啦想食野-[]-
最衰冇野食../[]\
之後上中文堂..我點書0分牙..
我係到狂煩牙sir..點解會0分嫁
詞語錯左1個嫁w0,,比1分黎都好牙
牙sir話倒扣-___-..我頂`
之後我發晒脾氣...就黎整爛本野-___-
牙sir話我再嘈就罰留堂-[]-
我話`妖你,,,,
佢好似聽唔到-[]-
到放學又唔比我地放
我大大聲講左個字...就係..屌-[]-
佢問我講乜..我話..我講{{潮}}之ma-vvv-
企左好耐先放得-[]-''
之後去m記食野
食完就閃``
唔知點解陪電話好似kaikai地-__-
火火火`` |
|
刊登時間:2007-09-28 05:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 27 日 星期四 

|
|
比人罰`

|
今日上中文堂牙sir叫我企係到
我未大大聲話...頂你個肺..又係我`
之後同佢嘈嘈嘈
佢叫我lunchtime去1樓企`
我話`唔企w0...
佢問我咩態度
我話`好好既態度`
勁火囉..次撚次都罰我既`
lunch果時比佢捉j0洛去
我狂煩佢..走得未牙`牙sir..妖..好曬牙...快D啦...
行黎行去..死人黃恩賜推尻我..
我未話..你冇撚野Ar!
企左半個lunch...走果時佢都要撞我一下
之後係咩社咩大會
到品社...同miss w0ng傾
牙p0話:{miss w0ng仲乜唔要我}
之後miss w0ng 話{因為我鐘意佢多過你}
之後我傻j0..係到YA!....好開心...xDD
miss w0ng鐘意我呢>/////<...嘻
之後放學去j0 0k食野..食完閃人`` |
|
刊登時間:2007-09-27 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 9 月 26 日 星期三 

|
|
失望`

|
t0day`本來去BbQ`點知去到冇爐`
失望`去左山景玩
Ar妹好慘-[]-`...佢的拖鞋..唉
幫唔到佢`-___-
t0mmy冇鬼用`又唔幫佢\[]/
比倫小deeDee搞到成個訓左係到-__-
痛/[]\''
佢整左我幾次嫁啦-__-
不過算啦
之後去波仔食野..食完8點半閃人`
唉`....好彩返到h0me冇比人嘈姐-__- |
|
刊登時間:2007-09-26 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 71 | »
|