chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天



就生日了`

就黎生日啦`你地仲記唔記得-_-

唔知邊個最早同我講生日快樂呢`

嘻嘻...

首先多謝諾妹先..佢已經買左禮物了-v-

要你破費...唔好意思,,嘻嘻-_-

今日又係悶悶咁過..

話晒就生日,,,比我幅相你地睇,,,

認住我牙,,哈,,,10月28號本小姐生日-v-

刊登時間:2007-10-19 12:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天



唉`

依排唔多開心`

咩事?!..唔想講啦...

講黎,,廢事又令自己諗返起啦`

尋日喊左2次`..好傻囉`

夜晚喊左1次{唔係喊左好耐}

訓教前喊左1次..{喊左好耐,,紅晒對眼-_-}

不過冇人知我喊`唔想比人知`

廢事煩到任何人`廢事比人話我白痴`

所有唔開心既野..自己1個受晒好啦`

恨`討厭依個世界`從不快樂過`

明白到快樂只是短暫的`

做人不要太幼稚`

不要再浪費眼淚了`再哭也沒用

從今起`以後有淚強忍不白流`

就算世上所有人都遺棄我`我也能生存下去`

 

刊登時間:2007-10-18 03:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天



旅行日`

今日一早`諾打黎`我同佢一齊返

我行到1半先唔記得帶最重要既野[炭]

之後跑返上去囉-_-..我同諾行返學校

勁重ar...嗚嗚,,仲要囉囉下爆左個膠x

之後返到去等j0好耐先有車啦`

去到...超無奈囉...起個爐都起j0勁耐-[]-

D男仔又過黎整我w0-[]-,,,,無奈Ar`

之後我同牙妹去食左飛煙...果時我囉住飛煙見到馬sir-_-

幾驚....閃人...食都唔食-[]-``....

返到去燒野食..新仔t0mmy囉...玩綿花糖

搞到諾妹發晒脾氣``之後某人仲要叫晒成班洛黎

果時勁火..燒都唔燒..去行山``

點知..山上...有....咩咩咩....

到j0夠鐘走既時候啦`

2e 有2個男仔整我的鞋鞋-_-..算數

放學``去左清山灣玩```

玩到濕晒....嘻嘻

玩完去m記食野```

食完就閃人```

我同諾妹坐係輕鐵站傾計...

我比佢鬧左幾耐    原因[食煙]

好慘Ar``我以後都唔再食

唔想再比佢鬧``

諾妹我下次唔敢啦/0\

帶帽帽的相相` 

玩沙沙-v-

我愛大海

同我傻ma一份..哈

我同諾妹的型咪樣`

唔比你影`

同囡囡影的`我的樣很怪-_-

同Ar妹影既相`

我愛囡囡`

我要錫牙,,囡囡`

我同囡囡的鞋鞋``

我的鞋鞋`

傻婆雪-_-`

唔好偷相牙`

刊登時間:2007-10-17 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天



明天去BBQ-\/-

今日乜書都冇帶-_-

請假紙又冇帶...

勁輕的書包..xDD`

放學返h0me換j0衫再出黎買野

哇..買野買j0成200幾蚊-_-

仲見到好多李琳明既人``

最衰就係冇酒買\0/

算數!!!!!!

之後7點幾到

成班坐係屯市出面果個噴水池到

唱歌仔..好白痴..哈

之後好彩囡囡幫我囉炭...錫晒你Ar>33<

仲送ma我去坐車..我的乖囡囡唷..嘻`

刊登時間:2007-10-16 09:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天



沒有回校的1天

t0day`唔知醒返學-_

之後就唔理..訓訓訓

訓到1點到啦..起身

開電腦玩..冇人-_-

悶春死`出街又冇野做w0...

今日留係h0me 悶死了-v-

刊登時間:2007-10-15 01:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]