|
|
|
2007 年 10 月 19 日 星期五 

|
|
就生日了`

|
就黎生日啦`你地仲記唔記得-_-
唔知邊個最早同我講生日快樂呢`
嘻嘻...
首先多謝諾妹先..佢已經買左禮物了-v-
要你破費...唔好意思,,嘻嘻-_-
今日又係悶悶咁過..
話晒就生日,,,比我幅相你地睇,,,
認住我牙,,哈,,,10月28號本小姐生日-v-

|
|
刊登時間:2007-10-19 12:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 18 日 星期四 

|
|
唉`

|
依排唔多開心`
咩事?!..唔想講啦...
講黎,,廢事又令自己諗返起啦`
尋日喊左2次`..好傻囉`
夜晚喊左1次{唔係喊左好耐}
訓教前喊左1次..{喊左好耐,,紅晒對眼-_-}
不過冇人知我喊`唔想比人知`
廢事煩到任何人`廢事比人話我白痴`
所有唔開心既野..自己1個受晒好啦`
恨`討厭依個世界`從不快樂過`
明白到快樂只是短暫的`
做人不要太幼稚`
不要再浪費眼淚了`再哭也沒用
從今起`以後有淚強忍不白流`
就算世上所有人都遺棄我`我也能生存下去`
|
|
刊登時間:2007-10-18 03:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 17 日 星期三 

|
|
旅行日`

|
今日一早`諾打黎`我同佢一齊返
我行到1半先唔記得帶最重要既野[炭]
之後跑返上去囉-_-..我同諾行返學校
勁重ar...嗚嗚,,仲要囉囉下爆左個膠x
之後返到去等j0好耐先有車啦`
去到...超無奈囉...起個爐都起j0勁耐-[]-
D男仔又過黎整我w0-[]-,,,,無奈Ar`
之後我同牙妹去食左飛煙...果時我囉住飛煙見到馬sir-_-
幾驚....閃人...食都唔食-[]-``....
返到去燒野食..新仔t0mmy囉...玩綿花糖
搞到諾妹發晒脾氣``之後某人仲要叫晒成班洛黎
果時勁火..燒都唔燒..去行山``
點知..山上...有....咩咩咩....
到j0夠鐘走既時候啦`
2e 有2個男仔整我的鞋鞋-_-..算數
放學``去左清山灣玩```
玩到濕晒....嘻嘻
玩完去m記食野```
食完就閃人```
我同諾妹坐係輕鐵站傾計...
我比佢鬧左幾耐 原因[食煙]
好慘Ar``我以後都唔再食
唔想再比佢鬧``
諾妹我下次唔敢啦/0\

帶帽帽的相相`

玩沙沙-v-

我愛大海

同我傻ma一份..哈

我同諾妹的型咪樣`

唔比你影`

同囡囡影的`我的樣很怪-_-

同Ar妹影既相`

我愛囡囡`

我要錫牙,,囡囡`

我同囡囡的鞋鞋``

我的鞋鞋`

傻婆雪-_-`
唔好偷相牙` |
|
刊登時間:2007-10-17 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 16 日 星期二 

|
|
明天去BBQ-\/-

|
今日乜書都冇帶-_-
請假紙又冇帶...
勁輕的書包..xDD`
放學返h0me換j0衫再出黎買野
哇..買野買j0成200幾蚊-_-
仲見到好多李琳明既人``
最衰就係冇酒買\0/
算數!!!!!!
之後7點幾到
成班坐係屯市出面果個噴水池到
唱歌仔..好白痴..哈
之後好彩囡囡幫我囉炭...錫晒你Ar>33<
仲送ma我去坐車..我的乖囡囡唷..嘻` |
|
刊登時間:2007-10-16 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 10 月 15 日 星期一 

|
|
沒有回校的1天

|
t0day`唔知醒返學-_
之後就唔理..訓訓訓
訓到1點到啦..起身
開電腦玩..冇人-_-
悶春死`出街又冇野做w0...
今日留係h0me 悶死了-v- |
|
刊登時間:2007-10-15 01:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 71 | »
|