今日好早起身,因為一早有人打電話比我丫媽,個電話嘈醒左我,咁我就起左身,之後我丫媽講完個電話就同我講,e+番大6,我問佢點解,佢話我(繼)ma個老公死左,要番去,我咩野都唔攞就出左門口了,快過我平時番學,我(繼)ma個老公如果佢唔食咁多煙飲咁多酒就就唔會死la~,佢一日飲3枝酒,幾盒煙,我地都叫過佢唔好再飲酒食煙,但佢都唔聽,冇人可以幫到佢....