今日好happy丫,因為我同方太,葉芷,金魚,甘大枝,嫻妹,胡櫻雯去bbq,超好玩丫,我地係到講鬼故,之後林俊宏,坤伯,肥康黎左,我地0係到玩水戰,玩完水戰之後我地係到燒蕃薯,之後話燒唔熟會放屁,仲話一放屁就可以飛番去,唔洗車錢就可以番屋,笑到我地死...哈哈..尼日都係一日好有紀念價值0既一日...因為係我第一次叫佢..xx仔^^