今日8點起左身,冇野做....沖完涼再訓過....
1點出門口,去學琴...miss都唔知係米玩野..有幾首彈啱曬佢都要我彈多個星期....唉...冇計,丫ma生得我
樣衰......睇完就去左睇戲,睇一套叫墨攻0既戲...幾好睇....劉德華好令仔>w<""....睇完戲冇野做.又唔想番屋
企,so就又新元朗中心行到天慈搭車...哈哈