今日超早起身...because丫珊打比我,同我講左一大堆野...叫我去睇佢條仔佢地踢0波.....咁啱尼日係xx成生
日...我同丫珊去俊宏軒buy cake黎慶祝佢生日....睇左一陣0波就去左xx成屋企....之後去攞cake....攞完又上番佢
屋企...之後搵d cake整佢快面,同佢慶祝生日...仲影左張相..哈哈..之後就食cake...食完就同我老豆打架..打完去
左丫嘉屋企訓..哈哈...仲教佢織頸巾...yeah~之後又同我老豆打架...打完我就番左屋企.....
文章分類: 未分類







