今日番學要儀容大檢,不過我同丫珊超好笑because我同佢都著左pe 3 哈哈...miss
叫我地天日著番校服檢查番......之後我同葉芷0係禮堂傾計....傾佢琴日同siu siu 方太去唱k
超好笑...佢地話siusiu 佢比葉芷引佢笑,so攪到佢嘖水....最攪笑就係佢唔係一大堆嘖出黎,係
一條水柱咁向前嘔出黎...超好笑..siu siu 有d似水龍頭..哈哈