唉~早知今日唔返學好過~
特別係PE堂~~~係度曬住太陽作文~
辛苦到阿媽都唔認得~~
但尼D都無得怨~
最想怨既就係見到高力恆~~~
真係超想將佢當作人肉叉燒包來打丫~~~
可惜果度係校園~我要扮多半年乖學生~~~先可以報仇~~~~
仲有丫~我超唔LIKE我英文果個位囉~~
仲要無人幫我英文~以前起碼有YUIL丫~~
唉~~無得同YUIL sit together~除佐英文變差外~~同佢既友誼又可能變得越遠~
超可惜~~~
===============================================
不過~我今日都要多謝同學我既關心~放心喔~我無事~有事實搵籍口唔返學既~
仲有THX lunch時~YOYO 同EMAILY幫我買飯盒~
EMAILY仲陪我去睇doctor~但我好唔想再麻煩到佢~
太唔好意思啦~~~~
|