無出門口已經5日啦!今日,出佐荃灣行佐一陣,
之後,去青圖書館到,同少年諗住一齊一齊做功課。
點知,我去倒青衣圖書館無10分鐘,就收到真姐既電話,
話叫我4點鐘去M記,之後,少年就陪我行去青衣城塔mtr,
去到m記,個黎經理忙到阿媽都唔認得,
叫佐另一位招呼我同另外兩個女仔。
黎經理都好好人,我乜都無帶,都肯乜都俾我帶走,
聽果兩個女仔講,佢地帶唔夠資料,叫佢地第二日先黎過。
當然啦。係黎經理欠我人情既。
不過,我都欠佐真姐,唔少人情。日後,先還。
仲有何珍華。
佢尼排都幫我唔少忙,仲陪我傾電話,我真係煩佐佢唔少。
但做得我既fd既話,預佐架嘛。哈!!!
係啦。唔知係唔係耐佐無出街呢?我竟然一出去,整個都呆佐,連mtr都塔錯,
再加上行路仍然拐下拐下,見倒d人望住咁。真係勁無心情。果時,超down。
最無奈既,就係返到屋企,俾人罵,講野句句仲有骨果隻…你話個心情點會好。。。
今日,都無落雨,點解好似黑咁既?????
=================================================================
仲有,我真係唔想再聽倒果d姨姨打電話黎,
我唔需要你地介紹男仔俾我識。
我真的好煩丫。
尼個星期,已足足有四個人問我點解唔搵個bf,我真係唔知點答。
可能我覺得自己樣衰啦。
也可能,香港既茶唔岩我飲。
|