沉日屋企個個人都出洗去~~~
得我一個人~見到悶悶地~
就去佐訓個午覺~~~
訓到超沐時~~竟然個門鍾不停咁曫~~~~
以為有事發生~就沖佐出去開門~~~
點知~~~~~~就咁扭傷隻腳~~~
搞到行到行唔倒~~~
PK二哥伸乜野都無講~整完自己野食換埋衫就出去~~~
超PK~~~~搞我成晚又痛又肚餓~~~~~
想搵個人幫手都無~~~~
果時竟然會喊~~~~~
超樣衰~~~~~
原來平時扮到幾堅強都好~到佐一個人時~又無人可幫係好軟弱架~~~~~
今日阿媽去佐採山藥~~~~
阿爸就用佐自己既秘方~~隻腳先舒服佐好多~~~~
希望天日可以無咁痛~~~因為我天日就要向韶關出發啦~~~~~
|