唉~~今日返去補會計真係笑屎我~~~
竟然得十幾個人返~~因為我地班平時成30幾人返~~~
可能今次老師要我地做洗功課先可以俾我地坐係課室到~~~
但我只係做佐一題都照樣坐係到~~仲俾老師讚~~
哈哈~真係笑屎我~~~
你地知唔知點該呢??????
哈~我就知啦~~~
沉日同阿源去粵港會到面試韶關團~~
哈~我入到圉喔~~~
超開心囉~~
希望阿源麵去到啦~~~因為我唔想又係自己一個~~一個伴都無~~~
次次都重新識一班人~~~有D無奈架~~~~~~