沉日,個頭頭到訓覺既時候,都痛到屎。
好想知咩事……
今日,返學,個頭又係痛…
點解會咁。
我真的痛到想喊……
但又狂忍住,
我真的覺得好痛苦…
再加上,經濟堂,ms woon播四川既短片。
同埋一d詩句,
我見倒佢地好可憐…好需要救佢地、好需要人照顧佢地…
我個心真的超唔舒服。
數學堂,也都聽到許永龍不停咁樣抵毀我…
我真的想一拳打落去。
我唔知自己得罪佐佢d乜…
只知,我好憎佢…好恨佢…