今日會計堂~
ms lum 同我地班講如果學期尾既考試成績唔理想既話(即唔合格)
就會去重考~
若果再唔理想~就會被淘汰~到時既前途真係唔知點丫~~~
唉~依家我真係超驚囉~
我好驚俾阿爸罵~也好驚自己連中五既學歷都無•
你話點行出去見人呢?
搵工都萬分難= =" ==" =="