講真~尼排個心好唔舒服~因為我發覺身邊既朋友都想離我而去咁?
真係諗唔通點解會咁?
係唔係我做錯野呢?
有無人可笞我尼個問題呢?
雖然我有時講野的確冇乜禮貌•但朋友講禮貌就無乜意思架啦~~~~
特別係對著真姐~我唔知得罪佢d乜~~~
竟然成個禮拜都唔聽我電話?
見到面都好勉強對著我一笑就走人~個心真係超酸~~~
也都因為佢係我維一係小學識既朋友~且一直保持聯絡~~~~
若果一有乜反面既事~真係一個好大既損失囉~~~
依家個心 真係好難受~~~~~