今日,會計堂。
ms lum又發火,因為猩爺講錯野,
其實,都唔算咩講錯。只係ms lum gap錯意。
所以,係ms lum面前講野真的要好小心。
pe堂,游水,哈哈。
我開始識得踼腳,也都唔洗用浮板啦。
好開心,四年來第八次下水,都可以咁大大大大進步,超佩服自己。
游完水囉。
沖涼,去吃野。
上完中文、同經濟堂。
就係到我地4b班羽毛球比賽啦。
係單人賽入面,我輸佐俾周禮,所以,得亞軍,超慘。亞軍無禮物。
雙人賽就比較遜色啦。同牛丸做拍檔,贏佐enson同子龍果場,
簡直拍得好完美,只係,後尾對小敏同林傑唔夠佢地奸,
佢地也好似睇穿我個方法。
不過,算。我都唔係為佐贏既。
因為我依家學識得享受過程,真的好好玩。
返到屋企,又有阿爸煮既飯超好味。
之後,又沖涼洗頭。也都打佐個長途電話。
哈哈。原來雷大佬認得我把聲。超勁。
|