      
沉日同韶關既朋友仔相處最後一日。
但係,大家都無乜盡興去玩,比起星期四同五,
真係遜色好多。
不過,正常的。因為大家都很累,
晚晚都要到1點先可以訓,
第二日又要4點幾起生。
尼個對任何人黎講都好痛苦既事。
野晚,我地去佐會議展覽史心睇56個民族既表演,
好精彩,但無乜心情睇,因為我都好累。
淋最後果5分鐘,同佢地影佐幾幅相,
但都好失望,因為仲有另一班人見唔倒,影唔倒相。
就算一齊影既但果幾張。
有d後悔無一早同佢地影多D相。
講真,我真係好鐘意同尼班人相處,因為佢地比我既感覺好真,
大家都好開得玩笑,又玩得。

今日,我勁早起生,諗住去搵佢地,送佢地一程,
點知,鄒小姐話無可能既事,因為我地入唔倒去。
好失望。
希望將來有機會可以再聚啦!
11點,同阿妹去佐維園,我後尾加入佐河源果組,
一齊遊行到灣仔大球場,途中講佐、中國加油,we are ready、唱國歌等,
見倒中國人好齊心,再加埋56個民族一齊遊行表達支持中國既奧運,
真的有d感動,心裡真的有點兒驕傲,
若果,香港既朋友仔可以多d加入與內地青年一齊相處,
咁就更加好啦!!!!
|