今日,係專日,所以,放假。
中午,出去四周圍行下,
行去青衣村,無聊得制入去seven,問下請唔請人,
點知即刻請喔。
哈哈。正。天日開始返工。
之後,去海旁吹下風,
點知見倒竟多qc既學生,個個都睥住洗,
唉…勁無奈。行去青衣城,就見到hoho同ms wong,
行去電器公司,睇電話。
又見到成班f.5既學生,
唉…咩日子黎架?
=============================
好耐未試過一個人出街,有d唔慣tim~~~再加上見倒咁多同校生。
無奈。