今日,返學超無mood。心情超差,
再加上,返到學校,個個人心情都好down咁。
搞到我超勁無奈。
computer 堂,無啦啦俾林X廷尼個PK仔踩我自尊,
頂佢個廢,佢家陣好好樣咩?有乜賴身份踩我丫…
我知,我肥我醜,咁又點?正PK,佢個樣夠擦啦。成個on狗仔咁。
迷超越我容忍既底線丫………
lunch ,4B對3E排球賽,
唉…早知唔去打啦。
feel到有d人超唔想我打咁,好似阻住佐佢地咁。
唉……
以後,我都唔會再咁多事,反正d人都唔會領情,
都係沉沉默默咁樣讀埋尼3個月。
天日去搵野做,一定要搵倒。
|