琴日測會計~~妖難到阿媽都唔認得~
你話點會合格先得架~~~
唉!!!又要一次再俾人罵啦...............
妖~~~~~~~~~~~~~~~~憎屎會計呀!!!!!!!
今日~屋企又再發生世界大戰囉!!!!!!!!!!!!!
仲係比以往激烈幾廿倍。。。。。。
我見到真係唔知俾乜反應~~
也都無去阻止。。。。。。
===============================
諗住去圖書館溫書,但無人陪~超慘!!!!!!