琴日,去7-11到簽紙辭職,原來,返兩日都有糧出。
個經理仲好客氣。
好難得。
之後,去荃灣同真姐集合。
行佐成兩個鐘,先買到部手機,nokia 5601哈哈。
d功能幾正。
又多野送。
但係成$2530,搞到我變佐負資產。
買完手機,去吃野,再去義孚果度踩場,
吃佐一大支免費ice-cream,因為間野29號結業啦。先過去倒亂。
返工屋企,就去常怡屋企,幫佢填表。
之後,整手機整到3點幾。
今朝6點幾起生
9點半去青衣城,再去錦田果度除草。
嘩。好多狗狗,好驚。
但係幾好玩喔。2點幾,返黎青衣,去長青做義工。
整沙津,嘩。勁靚喔。
我未整沙津整到咁靚架。。。。
而且,個個義工都好投入去參與。
第一次咁成功同咁多人去做義工。
好有滿足感。
好多謝大sir、同柴sir既安排。
thank you~~~~~~~~~~~放心,5月5日我整pan cake俾大家享受架。。
|