
今日,係班會旅行。
我地班去佐海洋公園。全校共有8間去。
歷史以來,第一次咁多人。
去到,原以為同牛丸佢地一齊玩,
點知……算……
之後,同暴暴、kammy 、yoyo、佩珊、emily幾個一齊。
影佐勁多相,但都超樣衰。
可能真人樣衰既關係啦!!!
玩佐好少機動遊戲,諗住玩跳樓機,但驚得制,唔敢玩。
令到yoyo勁無mood。。。
6點幾走人。
大佬整唔見細佬張八達通、
四川地震,目前為止,死亡人數達3萬人。
現好需要港人、中國同胞既支援,
希望大家可以為中國出點力。
其實,今次既地震,既死亡人數係可以避免死咁多人架。
我懷疑係當地既氣象部門,隱瞞今次事件。
因為,佢地唔想擾亂剩下三個月左右既奧運。
到底,咁做?係聰明定蠢呢????相信大家都有目共睹。