沉日,同思敏、阿妹去葵芳買衫,
唔知點解,好似對行街無乜mood咁。
好似行到厭咁。
5點幾,同思敏,去九龍塘睇細佬既乒乓球比賽,
第一局佢贏佐,就同鄧老師佢地一齊去吃野。
點知,吃完野,就到佢。
但贏佐兩盤架。
點知佢驕傲得制,以為自己贏定,搞到輕敵,後來,也都亂佐方向。
搞到輸佐。
你話幾慘。
搞到鄧老師好失望。
今日,同真姐、少年去荃灣。
哈。買送,真姐真係超拿手,
有做西奶既潛質。
***********今日,係母親節黎架。唔知大家點同你媽咪慶祝呢?我就無乜啦!拎錢就算- -"""**************
|