今日既話真的好病,可能之前太過疲倦啦!
所以,成身真係超痛,特別個頭。
唉…
就黎到學期尾啦。要預備大考,但我好似無乜心情準備咁…
連功課都唔想做,真係好懶下喔。
============================================
唔知點解,個心總係好難過,夜晚訓覺一直出現佢既影子,唔通我真係鐘意佐佢,
無可能既事嘛。
人地已經有女友架啦!!
我絕對無可能鑽個頭入去嘛!!!!