尼排勁多人話我個樣殘佐。
好慘。
都唔知點樣改善好。
今日,我地班既排球賽輸佐俾4A。
仲輸得好慘。
見倒莊ling喊、家寶、肥腩、擦損隻腳、高生同阿檬、enson又面黑黑。
搞到我唔知點。
排球我只可以幫到開波,其餘都幫唔手。
超慘!
諗住遲d搵人練下排球,有機會升上f.5再幫手。唔會再企係倒。
4B同學,開心d啦。好嗎?輸波不惱都有贏有輸架啦。
無咁啦!!!!!